Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini ele vermen de güzel

10 TL altı trader almak, atmak yasak kurallar dahilinde ban ile sonuçlanabilir
Ele vermek? İşine gelen yorum yapıyor tradeyi bana atmışlar benim o adama dönüşüm yok zaten Lütfen yetkililere bildirin zaten adama yazdım kaldır diye