Kendini ele vermen de güzel
10 TL altı trader almak, atmak yasak kurallar dahilinde ban ile sonuçlanabilir
Ele vermek? İşine gelen yorum yapıyor tradeyi bana atmışlar benim o adama dönüşüm yok zaten

Lütfen yetkililere bildirin zaten adama yazdım kaldır diye