Aynen ben de o şekilde direk report sistemi olmadığı için haksız trade konusuna yazmaya uğraşmıyorum. Tek tıkla reportlayabilsek iyi olmaz mı sizce de
Tradeler biriktikçe arka sayfada kalacak ve kimse ilk trade'e dönüp bakmayacak. O yüzden sadece sayıyı arttırma amacı güdüyorlar
Geçen gün kendi kullandığım blutv'yi bir arkadaş arıyor diye ona verdim bana trade vereyim mi dedi.