
10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için
YAZDIM
Konuda vurgulamak istediğim şey komisyonsuz kısmı değil. " Trade puanı verilebilecek kadar tutar" kısmı , burada yanılıyorsun zaten