real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denk gelmedim ama, Denk gelirsem direk report edeceğim.
berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz hizmet sağlayıp trade isteyeni gördüm ben Atanlar da olmuştu ama direkt reportlayamadığımız için uğraşmadım
ElScream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende geçen gün denk geldim kendi aralarında trade verip ticaret konu linki yerine ana sayfaya link veriyorlar.
Aynen ben de o şekilde direk report sistemi olmadığı için haksız trade konusuna yazmaya uğraşmıyorum. Tek tıkla reportlayabilsek iyi olmaz mı sizce de

tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı geliştirip satmak istiyor olabilirler. 75 kuruşun trade olsa ne olur olmasa ne olur
Tradeler biriktikçe arka sayfada kalacak ve kimse ilk trade'e dönüp bakmayacak. O yüzden sadece sayıyı arttırma amacı güdüyorlar