Denk gelmedim ama, Denk gelirsem direk report edeceğim.
Ücretsiz hizmet sağlayıp trade isteyeni gördüm ben

Atanlar da olmuştu ama direkt reportlayamadığımız için uğraşmadım
Bende geçen gün denk geldim kendi aralarında trade verip ticaret konu linki yerine ana sayfaya link veriyorlar.
Aynen ben de o şekilde direk report sistemi olmadığı için haksız trade konusuna yazmaya uğraşmıyorum. Tek tıkla reportlayabilsek iyi olmaz mı sizce de
Hesabı geliştirip satmak istiyor olabilirler. 75 kuruşun trade olsa ne olur olmasa ne olur
Tradeler biriktikçe arka sayfada kalacak ve kimse ilk trade'e dönüp bakmayacak. O yüzden sadece sayıyı arttırma amacı güdüyorlar