• 07-02-2020, 15:02:00
    #10
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun. Zor bir durum gerçekten. Evli olup geçinememek her şeyden ziyade eşinize karşı büyük sıkıntı yaratıyor. Dediğiniz gibi bekarken sıkıntı olmayabiliyor.

    Kızınız var Allah bağışlasın. Eşinizin dışarıda çalışması zor gibi. Evlere iş veren yerler vardır illa ki civarınızda. Oralardan iş alabilir.
    Instagram sayfası kasabilir. Sıfır sermaye ile iyi yerlere gelebilir. Ufak ufak getirisi olur. Örnek çekiliş sayfaları var. Güncel çekilişleri paylaşıyor. Biz de katılmak istesek ücret veya ürün istiyor.
    Bizim ürünlerimizi satabilirsin hocam. Siteye komisyon vereceğimize sana veririz. (Avize)
    Merhabalar. iyi dilekleriniz çok teşekkür ederim. Emin olun hocam birçok şey için uğraştık çabaladık ikimizde. Tavsiyeleriniz için çok sağolun sizinle özelden görüşmek isterim.

    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun hocam.
    Bende evlilik arifesindeyim. Öncesinde tam bir bekar kafasında olduğum için hesap kitap bilmezdim. İşler ciddiye bindikten sonra tam zamanlı işe başladım. O sırada ekstra işlerde yapıyordum.
    İyice pazara oturduktan sonra sabit maaşla olmayacağını anlayıp dışarıdan devam ediyorum. Ama çalıştığım yerlerdende sürekli işler geliyor. Bunalımdan çıkmak için bir taktik var mı bilmiyorum hocam ancak 1-2 sevindirici iş alınca devamı geliyor.
    Mücadeleyi bırakmayın derim. Allah tekrardan yardımcınız olsun.
    Aynen hocam başlarda internet sitelerinden gelir geldikçe moralim düzeliyordu. satışlar yapıyordum. ama bıçak gibi kesildi ve resmen batıyorum. battığımı görüyorum ama ne yapsam olmuyor. iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sabır versin güzel kardeşim.Aynı durumlardan geçtim.Benimde 2 çocuğum var ve insan sabahlara kadar uyuyamıyor sıkıntıdan düşünmekten.

    Anne baba olmak çok farklı.Bekar iken herşey basit geliyor.Hatta Evli iken çocuk yoksa bile basit olabiliyor.Ancak çocuk olduğunda işler çok değişiyor.

    Eşin makale yazabilir mi ? Forumda yazdıranlar olacaktır. Yada eşin editörlük yapsın sitelere konu girsin.Yanlış anlama lütfen apartman temizliği filan yapabilir mi ? bir kaç apartman alıp oradan ek gelir sağlayabilirsiniz.
    Sağolun hocam neden yanlış anlayım. çalışmak ayıpmı. 4 ay işssiz kaldım plastik topladım. satıp günlük eve ekmek götüren adamdım. hiç sorun değil. Burası biraz özel çocugumun durumundan dolayı eşimin ev temizliği vs işlerinde çalışması çok zor. makale yazamıyor denedik. instagram üzerinde komisyonlu satışlarla ilgilenmeye çalışıyor elinden gelen şu anda bu. teşekkür ederim düşünceleriniz için.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun kardeşim. İç piyasada bir darlık var, imkanın varsa yurtdışı satış ağı kurup aradan komisyonunu alabileceğin işler yapmanı tavsiye ederim. Darlık verende bolluk verende Allah'tır. Buda geçer elbet.
    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. çok sağol.
  • 07-02-2020, 15:04:28
    #11
    Ben şuna inanırım : Negatif düşünce, negatif elektriği getirir. Beraberinde hayat negatif geçer.
    Öncelikle bu gibi düşüncelerden kendini arındırman gerekiyor. Önce kendini karşına al ve onunla sanki yabancı gibi biriymişsin gibi konuş. Ne yapabilirsin? Asıl soru bu.
    Sen kendi durumunu çok kötü sanıyorsun ama emin ol değil. Daha kötü durumda olanlar da var. Bunu aklından asla çıkarma.
    Kendinle konuştuktan sonra, yapamadıklarını değil, yapabileceklerini düşündüğünü fark edeceksin. Bunların keşfini yaptıktan sonra ise, iş kendiliğinden gelecek zaten. Aslında kendiliğinden gelmeyecek, sen bilinçli bir şekilde pazara saldıracaksın.

    Bir arkadaş, yazılım öğren demiş. Doğru demiş ancak kısmen katılıyorum. İçinde bulunduğun durum sana acil çözüm gerektiriyor. Bu yüzden mevcutla idare etmeli ancak idare ederken de yazılım'ı öğrenmelisin. Günde kendine belirli bir oranda zaman ayır ve yazılım ile ilgili eğitim al.

    Umutsuzluğa kapılma. Bakmakla yükümlü olduğun bir ailen var. Taşı sıksan suyunu çıkarırsın. Bunu başarabileceğine önce kendin inanmalısın.
  • 07-02-2020, 15:10:25
    #12
    igtr.net
    Güzel düşün güzel olur 😊 evli değilim öğrenciyim hayat bize güzel ama tabi ki sıkıntı ila çekmişizdir. Yani bizde bazen yatamadığımız oldu. Ama bu durumda 2.5 k ile geçinmek çok zor ek işler gerekli. Yani r10 da aktif takılırsanız olur ama tam zamanlı iş yaptığınız için oda yapılmıyor anladığım kadarıyla eğer internetten bir iş yapıyorsanız eşiniz size destek sağlarsa kazanırsınız örnek satışını yaptığınız bir şeyi gün içinde eşiniz destek versin gibi. İnşallah her şey gönlünüzce olur.
  • 07-02-2020, 15:10:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksam bos vakitlarinizda yazilim ogrenmek kendinize yapacaginiz en iyi yatirim olur. R10 uzerinden kazanmak istiyorsaniz, PHP ogrenerek baslayabilirsiniz.
    Benimde tavsiyem bu yönde. Onun dışında r10'da en kolay makale alışverişi yapılıyor sanırım. Onun dışında çabucak öğrenebileceğin WP Optimizasyon veya AMP Kurulum işlemleri var. Onlar hakkında bilgi edinebilirsen iş yapabilirsin sanırım. Allah yardımcın olsun kardeşim. Gerçekten zor zamanlardan geçiyoruz. Bende çocuk sahibi olmak istiyorum fakat şartlar çok kötü ne yazık ki.
  • 07-02-2020, 15:11:40
    #14
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sonumuzu hayır etsin..
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şuna inanırım : Negatif düşünce, negatif elektriği getirir. Beraberinde hayat negatif geçer.
    Öncelikle bu gibi düşüncelerden kendini arındırman gerekiyor. Önce kendini karşına al ve onunla sanki yabancı gibi biriymişsin gibi konuş. Ne yapabilirsin? Asıl soru bu.
    Sen kendi durumunu çok kötü sanıyorsun ama emin ol değil. Daha kötü durumda olanlar da var. Bunu aklından asla çıkarma.
    Kendinle konuştuktan sonra, yapamadıklarını değil, yapabileceklerini düşündüğünü fark edeceksin. Bunların keşfini yaptıktan sonra ise, iş kendiliğinden gelecek zaten. Aslında kendiliğinden gelmeyecek, sen bilinçli bir şekilde pazara saldıracaksın.

    Bir arkadaş, yazılım öğren demiş. Doğru demiş ancak kısmen katılıyorum. İçinde bulunduğun durum sana acil çözüm gerektiriyor. Bu yüzden mevcutla idare etmeli ancak idare ederken de yazılım'ı öğrenmelisin. Günde kendine belirli bir oranda zaman ayır ve yazılım ile ilgili eğitim al.

    Umutsuzluğa kapılma. Bakmakla yükümlü olduğun bir ailen var. Taşı sıksan suyunu çıkarırsın. Bunu başarabileceğine önce kendin inanmalısın.
    Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Yazınızı anlamama rağmen 3 kere okudum. Haklısınız. Ve bunu yaptım biliyormusunuz bazı günler hadi oğlum yaparsınla çıktım evden. Ama üzerime gelen her olumsuz cevap olumsuz dönüş beni biraz daha geriye itti. Ben ayakta duruyorum. Emin olun bundan. Çabalıyorum uğraşıyorum. Sanırım bugun bi patlama yaşıyorum yarın dahada iyi olacağım. Bugun yaşadığım birkaç olay maddi olarak yetişememem beni tetikledi. Diğer arkadaşlarada sizede katılıyorum. en azından kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Ve yüksek bir inançla birgün herşey daha iyi olacak diyorum.
  • 07-02-2020, 15:15:33
    #15
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Yazınızı anlamama rağmen 3 kere okudum. Haklısınız. Ve bunu yaptım biliyormusunuz bazı günler hadi oğlum yaparsınla çıktım evden. Ama üzerime gelen her olumsuz cevap olumsuz dönüş beni biraz daha geriye itti. Ben ayakta duruyorum. Emin olun bundan. Çabalıyorum uğraşıyorum. Sanırım bugun bi patlama yaşıyorum yarın dahada iyi olacağım. Bugun yaşadığım birkaç olay maddi olarak yetişememem beni tetikledi. Diğer arkadaşlarada sizede katılıyorum. en azından kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Ve yüksek bir inançla birgün herşey daha iyi olacak diyorum.
    Ben genelde şu videoyu izliyorum. Kibirlendiğimde , üzüldüğümde, kendimi bir şey sandığımda, bir şey yapamayacağımı düşündüğümde vs.
    Senden daha büyük sıkıntıda olanlar var. Ya da daha iyi durumda olanlar.
    Herkes kendi dünyasında yaşar. Bu dünyayı ancak sen iyileştirebilirsin.


    https://www.youtube.com/watch?v=I3c_ipRIq4M
  • 07-02-2020, 15:19:19
    #16
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genelde şu videoyu izliyorum. Kibirlendiğimde , üzüldüğümde, kendimi bir şey sandığımda, bir şey yapamayacağımı düşündüğümde vs.
    Senden daha büyük sıkıntıda olanlar var. Ya da daha iyi durumda olanlar.
    Herkes kendi dünyasında yaşar. Bu dünyayı ancak sen iyileştirebilirsin.


    https://www.youtube.com/watch?v=I3c_ipRIq4M


    Eve geçtiğimde izleyeceğım hocam teşekkür ederim.


    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşün güzel olur 😊 evli değilim öğrenciyim hayat bize güzel ama tabi ki sıkıntı ila çekmişizdir. Yani bizde bazen yatamadığımız oldu. Ama bu durumda 2.5 k ile geçinmek çok zor ek işler gerekli. Yani r10 da aktif takılırsanız olur ama tam zamanlı iş yaptığınız için oda yapılmıyor anladığım kadarıyla eğer internetten bir iş yapıyorsanız eşiniz size destek sağlarsa kazanırsınız örnek satışını yaptığınız bir şeyi gün içinde eşiniz destek versin gibi. İnşallah her şey gönlünüzce olur.
    Kızımdan dolayı eşimin destek konusu baya azaldı. Bu konuda özel sıkıntılarımız var. O yüzden üstesinden gelmeye çalışıyorum. Sürekli r10da takip ediyorum.

    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde tavsiyem bu yönde. Onun dışında r10'da en kolay makale alışverişi yapılıyor sanırım. Onun dışında çabucak öğrenebileceğin WP Optimizasyon veya AMP Kurulum işlemleri var. Onlar hakkında bilgi edinebilirsen iş yapabilirsin sanırım. Allah yardımcın olsun kardeşim. Gerçekten zor zamanlardan geçiyoruz. Bende çocuk sahibi olmak istiyorum fakat şartlar çok kötü ne yazık ki.
    Teşekkür ederim kardeşim..Evlat mükemmel bir duygu ve büyük sorumluluk..
  • 07-02-2020, 15:22:42
    #17
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şuna inanırım : Negatif düşünce, negatif elektriği getirir. Beraberinde hayat negatif geçer.
    Öncelikle bu gibi düşüncelerden kendini arındırman gerekiyor. Önce kendini karşına al ve onunla sanki yabancı gibi biriymişsin gibi konuş. Ne yapabilirsin? Asıl soru bu.
    Sen kendi durumunu çok kötü sanıyorsun ama emin ol değil. Daha kötü durumda olanlar da var. Bunu aklından asla çıkarma.
    Kendinle konuştuktan sonra, yapamadıklarını değil, yapabileceklerini düşündüğünü fark edeceksin. Bunların keşfini yaptıktan sonra ise, iş kendiliğinden gelecek zaten. Aslında kendiliğinden gelmeyecek, sen bilinçli bir şekilde pazara saldıracaksın.

    Bir arkadaş, yazılım öğren demiş. Doğru demiş ancak kısmen katılıyorum. İçinde bulunduğun durum sana acil çözüm gerektiriyor. Bu yüzden mevcutla idare etmeli ancak idare ederken de yazılım'ı öğrenmelisin. Günde kendine belirli bir oranda zaman ayır ve yazılım ile ilgili eğitim al.

    Umutsuzluğa kapılma. Bakmakla yükümlü olduğun bir ailen var. Taşı sıksan suyunu çıkarırsın. Bunu başarabileceğine önce kendin inanmalısın.

    Hocam galiba ruh ikizimsiniz
  • 07-02-2020, 15:40:24
    #18
    Umarım ekonomi için çözüm olarak vatandaş cüzdanı görülmese, bir çok insan aynı durumda maalesef. Geçen yıla oranla çok ciddi farklılık var.
    Sıktık sıkabildiğimiz kadar ama artık çözüm bulunmazsa hiç iyi şeyler olmayacak gibi görünüyor.