• 08-02-2020, 12:57:56
    #37
    kardeşim yanlış anlamada, 2500 lira maaşla anca sen geçinebilirsin, tutmuşsun evlenmişsin birde üstüne oda yetmemiş çocuk yapmışsın. ayağını yorganına göre uzatman lazım.

    neyse iş işten geçmiş. Allah yardımcın olsun ne diyeyim. yengenin acilen bir iş bulması lazım. bulamıyorum olayı biraz bahane gibi geldi. a101 de bimde kasiyer vs de mi olamıyor ? bir çok iş var. çocuk küçük değilse ya da birine bırakabiliyorsanız yengenin acilen çalışması lazım
  • 08-02-2020, 13:04:28
    #38
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim yanlış anlamada, 2500 lira maaşla anca sen geçinebilirsin, tutmuşsun evlenmişsin birde üstüne oda yetmemiş çocuk yapmışsın. ayağını yorganına göre uzatman lazım.

    neyse iş işten geçmiş. Allah yardımcın olsun ne diyeyim. yengenin acilen bir iş bulması lazım. bulamıyorum olayı biraz bahane gibi geldi. a101 de bimde kasiyer vs de mi olamıyor ? bir çok iş var. çocuk küçük değilse ya da birine bırakabiliyorsanız yengenin acilen çalışması lazım
    Hocam konuyu tam okumadiniz sanirim. 7 aylik dilimden bahsediyorum.Ondan oncesi hersey gayet yolundaydi. Ben 2,5 yildir evliyim. Ama tabiki is bulamamak bahane olarka gorulebiliyor. Mersindeki issizlik orani baya fazla. Kendimde 4 ay issiz kaldkm erkek olarak yuzlerce is başvurusu yaptim. Tavsiyeleriniz icin tesekkur ederim..
  • 08-02-2020, 15:26:22
    #39
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Durumunuza üzüldüm.

    Ben de evliyim ve 1 kızım var. Yaşadığınız durumların bir çoğunu inanın ben de yaşadım. Ailemin maddi durumu oldukça iyi fakat bugüne kadar şahsi olarak yaşadığım hiçbir sıkıntıyı ne aileme, ne eşime ne de bir başkasına yansıtmadım. Hatta yaşadığım bir çok sıkıntıdan hâlâ haberleri bile yoktur. Her zaman onlara karşı mutlu görünmeye çalıştım. Hep sıkıntılarla kendim savaşarak bir çözüme kavuşturmaya çalıştım. 1 lira bile borcum olsa sinir ve stresten mideme ağrılar girerdi. Ne zaman ki kendimi saldım, kafaya takmamaya başladım o zaman rahatladım.

    Müşterilerden gelmeyen ödemelerden dolayı kart borçlarımı, kredilerimi ödeyemez duruma geldiğimde bankaların bana verdiğim ek paraları kullandım. Bu durum ne kadar zorluk yaşarsam yaşıyım yapmayacağım bir şey olmasına rağmen bunu yaptım. Sonrasında kafamda müthiş bir rahatlık oldu. 1 tl eksiye düşmesine dayanamayan ben bu konularda aşırı rahatlamış bir duruma geldim.

    Moral ve motivasyonum yerine geldikten sonra sakin kafa ve mantıklı düşüncelerle kendimi işe odakladım ve beni başarıya götürecek ne varsa yaptım.

    Şuan ki durumum; 5 ay içerisinde ofisimi toparladım, 2 kişilik ofisimi 10 kişilik ekibi olan bir ofise çevirdim. Allah'a şükür şu an her şey yolunda devam ediyor.

    Size nacizane önerim şudur, asla ve asla strese girmeden, psikolojinizi bozmadan ve moralinizi yitirmeden çabalamaya devam edin. Allah bağışlasın küçük bir kızınız var. Her akşam kızınıza sarılın emin olun tüm sıkıntılarınızı dertlerinizi unutacaksınız ve rızkınızı kızınız için isteyin. Emin olun moralinizi yüksek tutarsanız her şeyin zamanla yola gireceğini göreceksiniz.

    İş anlamında tavsiyeler vermem gerekirse de, r10 ve bionluk gibi platformlarda ufak çaplı işler alarak en azından masraflarınızı çıkartırsınız.

    Harici olarak web sitesi, yazılım, wordpress gibi alanlarda işler yapıyorsanız ofisteki yoğunluğa bağlı olmak koşuluyla ben de size ek işler vererek destek olmaya çalışırım.

    Sevgiler.
  • 08-02-2020, 17:06:19
    #40
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Durumunuza üzüldüm.

    Ben de evliyim ve 1 kızım var. Yaşadığınız durumların bir çoğunu inanın ben de yaşadım. Ailemin maddi durumu oldukça iyi fakat bugüne kadar şahsi olarak yaşadığım hiçbir sıkıntıyı ne aileme, ne eşime ne de bir başkasına yansıtmadım. Hatta yaşadığım bir çok sıkıntıdan hâlâ haberleri bile yoktur. Her zaman onlara karşı mutlu görünmeye çalıştım. Hep sıkıntılarla kendim savaşarak bir çözüme kavuşturmaya çalıştım. 1 lira bile borcum olsa sinir ve stresten mideme ağrılar girerdi. Ne zaman ki kendimi saldım, kafaya takmamaya başladım o zaman rahatladım.

    Müşterilerden gelmeyen ödemelerden dolayı kart borçlarımı, kredilerimi ödeyemez duruma geldiğimde bankaların bana verdiğim ek paraları kullandım. Bu durum ne kadar zorluk yaşarsam yaşıyım yapmayacağım bir şey olmasına rağmen bunu yaptım. Sonrasında kafamda müthiş bir rahatlık oldu. 1 tl eksiye düşmesine dayanamayan ben bu konularda aşırı rahatlamış bir duruma geldim.

    Moral ve motivasyonum yerine geldikten sonra sakin kafa ve mantıklı düşüncelerle kendimi işe odakladım ve beni başarıya götürecek ne varsa yaptım.

    Şuan ki durumum; 5 ay içerisinde ofisimi toparladım, 2 kişilik ofisimi 10 kişilik ekibi olan bir ofise çevirdim. Allah'a şükür şu an her şey yolunda devam ediyor.

    Size nacizane önerim şudur, asla ve asla strese girmeden, psikolojinizi bozmadan ve moralinizi yitirmeden çabalamaya devam edin. Allah bağışlasın küçük bir kızınız var. Her akşam kızınıza sarılın emin olun tüm sıkıntılarınızı dertlerinizi unutacaksınız ve rızkınızı kızınız için isteyin. Emin olun moralinizi yüksek tutarsanız her şeyin zamanla yola gireceğini göreceksiniz.

    İş anlamında tavsiyeler vermem gerekirse de, r10 ve bionluk gibi platformlarda ufak çaplı işler alarak en azından masraflarınızı çıkartırsınız.

    Harici olarak web sitesi, yazılım, wordpress gibi alanlarda işler yapıyorsanız ofisteki yoğunluğa bağlı olmak koşuluyla ben de size ek işler vererek destek olmaya çalışırım.

    Sevgiler.
    Zaman ayirip cevap verdiğiniz icin cok tesekkur ederim.Bende sizin gibi yapiyorum su an ne ailem nede esim skntilarmi bilmiyor. Onlara yansitmiyorum. Sanirim stresden bazli benimde migdem yaniyor surekli ve sol kolumda uyusma var. Tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim. Burdaki herkesin tavsiyeleriyle daha iyiyim su anda. Daha farkli cozumlere ulastim. Kendimce yeni seyler yapmaya basladim. Umarim bu skntilardan kurtulacagim.
  • 08-02-2020, 21:16:34
    #41
    Platin üye
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman ayirip cevap verdiğiniz icin cok tesekkur ederim.Bende sizin gibi yapiyorum su an ne ailem nede esim skntilarmi bilmiyor. Onlara yansitmiyorum. Sanirim stresden bazli benimde migdem yaniyor surekli ve sol kolumda uyusma var. Tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim. Burdaki herkesin tavsiyeleriyle daha iyiyim su anda. Daha farkli cozumlere ulastim. Kendimce yeni seyler yapmaya basladim. Umarim bu skntilardan kurtulacagim.
    Eşinizle paylaşın durumu, sonuçta iyi günde de kötü günde de diyerek evlendiniz. Tüm yükü tek başına üstlenmeye çalışmayın, birlikte üstesinden gelmek çok daha kolay olur. En azından anlatınca rahatlarsınız. Bende 5 yıldır evliyim, çocuğumuz yok ama borcumuz çok. Ama ben kafaya takmıyorum, bu konuda nedense aşırı rahatım, çünkü kafaya takınca ne bu borçlar bitiyor, ne de çalışma isteği oluyor. O yüzden en güzeli takmamak. Er yada geç ödenir , para bu. Atla deve değil. Umarım tüm sorunlarınızı en kısa sürede atlatırsınız. Bende kendi çapımda wordpress ile siteler yapıyorum, yapamadığım birşeyler oluyor muhakkak bir arkadaşla çalışıyordum. Eğer wordpress ve genel olarak php den anlıyorsanız bende size iş paslayabilirim.
  • 08-02-2020, 21:34:40
    #42
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşinizle paylaşın durumu, sonuçta iyi günde de kötü günde de diyerek evlendiniz. Tüm yükü tek başına üstlenmeye çalışmayın, birlikte üstesinden gelmek çok daha kolay olur. En azından anlatınca rahatlarsınız. Bende 5 yıldır evliyim, çocuğumuz yok ama borcumuz çok. Ama ben kafaya takmıyorum, bu konuda nedense aşırı rahatım, çünkü kafaya takınca ne bu borçlar bitiyor, ne de çalışma isteği oluyor. O yüzden en güzeli takmamak. Er yada geç ödenir , para bu. Atla deve değil. Umarım tüm sorunlarınızı en kısa sürede atlatırsınız. Bende kendi çapımda wordpress ile siteler yapıyorum, yapamadığım birşeyler oluyor muhakkak bir arkadaşla çalışıyordum. Eğer wordpress ve genel olarak php den anlıyorsanız bende size iş paslayabilirim.
    Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin. Esimle bazi seyleri paylasiyorum ama tum herseyi degil. ama eminim farkinda herseyin.. tesekkur ederim hocam dusunmeniz bile yeter.İyi dilekleriniz icin Allah razi olsun. İnsallah sizlerde borclarinizi kapatirsiniz..
  • 08-02-2020, 21:59:53
    #43
    Hocam piyasa ölü hepimiz öyleyiz. Siteniz yavaş açılıyor. Birde web tasarım için google'a reklam verin. Ayda 1 site bile yapsanız bütçeye katkı sağlar. Gerçi bu aralar işler fena durdu ama umarım düzelir. Durup beklemektense her koldan saldırmak gerek hayata...
  • 08-02-2020, 22:07:13
    #44
    akrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam piyasa ölü hepimiz öyleyiz. siteniz yavaş açılıyor birde web tasarım için google reklam verin. ayda 1 site bile yapsanız bütçeye katkı sağlar. gerçi bu aralar işler fena durdu ama umarım düzelir. durup beklemektense her koldan saldırmak gerek hayata...
    Sagolun hocam. Bölgesel olarak instagram reklami veriyorum cuzzi miktarda. Yavas acilma sebebide sahip oldugum hostingden kaynaklanıyor biraz. Dediginiz gibi piyasa cok durgun. Ozellikle bahsettigim 7 8 aydir dahada durgun.
  • 08-02-2020, 22:30:18
    #45
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanirim stresden bazli benimde migdem yaniyor surekli ve sol kolumda uyusma var.
    Farklı birşey yazmak isterdim fakat yeterince herkes yazmış sanırım Allah bir kapıyı kapatırsa yeni bir kapı mutlaka açacaktır ben farklı bir noktaya değinmek için girdim şurda yazdığınız dikkatimi çekti tavsiyem bir kardiyologa görünmenizde fayda var sonradan başınız ağırmasın diye yazıyorum daha çok sıkıntıya girmeyin diye bu söylediğimi ciddiye alın lütfen sağlığınız için...