Eşinizle paylaşın durumu, sonuçta iyi günde de kötü günde de diyerek evlendiniz. Tüm yükü tek başına üstlenmeye çalışmayın, birlikte üstesinden gelmek çok daha kolay olur. En azından anlatınca rahatlarsınız. Bende 5 yıldır evliyim, çocuğumuz yok ama borcumuz çok. Ama ben kafaya takmıyorum, bu konuda nedense aşırı rahatım, çünkü kafaya takınca ne bu borçlar bitiyor, ne de çalışma isteği oluyor. O yüzden en güzeli takmamak. Er yada geç ödenir , para bu. Atla deve değil. Umarım tüm sorunlarınızı en kısa sürede atlatırsınız. Bende kendi çapımda wordpress ile siteler yapıyorum, yapamadığım birşeyler oluyor muhakkak bir arkadaşla çalışıyordum. Eğer wordpress ve genel olarak php den anlıyorsanız bende size iş paslayabilirim.
Tesekkur ederim tavsiyeleriniz icin. Esimle bazi seyleri paylasiyorum ama tum herseyi degil. ama eminim farkinda herseyin.. tesekkur ederim hocam dusunmeniz bile yeter.İyi dilekleriniz icin Allah razi olsun. İnsallah sizlerde borclarinizi kapatirsiniz..