• 07-02-2020, 22:32:46
    #28
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de kpss ye çalışmayı düşündünüz mü hiç? Yorumları okudum yazan olmamış.
    Evet girdim kazandigim puanlar torpillilerin onune gecemedi malasef

    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim durumumda hiç iyi değil işsiz bir gencim lise mezunuyum
    geçen yılın haziran ayında mezun oldum o zamandan bu zamana kadar 8 ay geçti 450'den fazla firma 800'den fazla işe başvurdum ama sonuç tırt yok. İstanbulda avcılarda oturuyorum elimdeki bilgisayar aman aman değil video montajlamayı düşünüyorum bilgim sıfır

    meksika çıkmazına girdim bende bunalımdayım kemiklerime kadar işsizliğin getirdi psikoloji işlemiş durumda gökten zembillede para yağmıyor ailede ali ağaoğlu değilki rahat olalım
    Kardesim bana verilen tavsiyelere bakabilirsin. Allah yardımcın olsun cok uzuldum..
  • 07-02-2020, 22:41:34
    #29
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar biraz dertleşmek istiyorum sizlerle. 30 yaşındayım evliyim 1 yaşında kızım var. Özel sektörde x firmada 2500 tl ile çalışıyor, ve hiçbişeye yetişemiyorum. Karamsar bunalımlardayım. Özel hiçbir ihtiyacımıza para ayıramıyorum. Sadece ev giderleri elektrik su vs. Eşimede iş bulamıyorum o kadar kötü ki durum, işsizlik hat safada. Ek olarak internet sitesi felan işlerine devam ediyorum ama son 7 aydır inanılmaz durgunluk var. Elimdeki domainleri aldığım fiyatların altına satıyorum artık. Banka eksi hesaplarına dadanmaya başlıyorum yavaş yavaş. Sanki yukarı nefes almaya çırpınırıyorum ama bi türlü çıkamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Bekar olsaydım bu kadar kafaya takmazdım biliyorum. Bekarken yeri geldi aç yattığım günler olurdu yinede düşünmezdim. Ama sorumluluk beni daha fazla karamsarlığa sürüklüyor. Sürekli r10da başka platformlarda extra gelir getirecek işler bakıyorum. Satış ortaklığı vs. Elle tutulur bişeyde bulamıyorum yada artık çaresizlikten cesaret bile edemiyorum sanırım.
    Ne yapmam lazım arkadaşlar bu bunalım karamsarlıktan nasıl çıkarım. Bu duruma düşüp çare bulanlardan fikir alışverişi istiyorum.
    Okuyup beni anlayanlara teşekkür ederim . Vaktinizi çaldım.
    Hocam Allah sabır versin. İstanbuldaysaniz bir tavsiyem olacak evden de ugrasilarak yapılabilir özelden yazarsanız bilgi vereyim
  • 07-02-2020, 22:49:17
    #30
    EscYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah sabır versin. İstanbuldaysaniz bir tavsiyem olacak evden de ugrasilarak yapılabilir özelden yazarsanız bilgi vereyim
    Tesekkur ederim Hocam. Malasef istanbulda degilim.
  • 07-02-2020, 23:00:56
    #31
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar biraz dertleşmek istiyorum sizlerle. 30 yaşındayım evliyim 1 yaşında kızım var. Özel sektörde x firmada 2500 tl ile çalışıyor, ve hiçbişeye yetişemiyorum. Karamsar bunalımlardayım. Özel hiçbir ihtiyacımıza para ayıramıyorum. Sadece ev giderleri elektrik su vs. Eşimede iş bulamıyorum o kadar kötü ki durum, işsizlik hat safada. Ek olarak internet sitesi felan işlerine devam ediyorum ama son 7 aydır inanılmaz durgunluk var. Elimdeki domainleri aldığım fiyatların altına satıyorum artık. Banka eksi hesaplarına dadanmaya başlıyorum yavaş yavaş. Sanki yukarı nefes almaya çırpınırıyorum ama bi türlü çıkamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Bekar olsaydım bu kadar kafaya takmazdım biliyorum. Bekarken yeri geldi aç yattığım günler olurdu yinede düşünmezdim. Ama sorumluluk beni daha fazla karamsarlığa sürüklüyor. Sürekli r10da başka platformlarda extra gelir getirecek işler bakıyorum. Satış ortaklığı vs. Elle tutulur bişeyde bulamıyorum yada artık çaresizlikten cesaret bile edemiyorum sanırım.
    Ne yapmam lazım arkadaşlar bu bunalım karamsarlıktan nasıl çıkarım. Bu duruma düşüp çare bulanlardan fikir alışverişi istiyorum.
    Okuyup beni anlayanlara teşekkür ederim . Vaktinizi çaldım.
    Yakında mersininde icinde yer aldigi bir projemiz var. Umarim esinize / veya size + bir gelir icin bir olanak saglayabiliriz.

    Rica etsem bana iletisim bilgilerinizi mail atarmisiniz.

    halil.onuk@databir.com

    Mobil

    Mailde cep numaranizi lutfen yaziniz.
  • 08-02-2020, 01:45:30
    #32
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar biraz dertleşmek istiyorum sizlerle. 30 yaşındayım evliyim 1 yaşında kızım var. Özel sektörde x firmada 2500 tl ile çalışıyor, ve hiçbişeye yetişemiyorum. Karamsar bunalımlardayım. Özel hiçbir ihtiyacımıza para ayıramıyorum. Sadece ev giderleri elektrik su vs. Eşimede iş bulamıyorum o kadar kötü ki durum, işsizlik hat safada. Ek olarak internet sitesi felan işlerine devam ediyorum ama son 7 aydır inanılmaz durgunluk var. Elimdeki domainleri aldığım fiyatların altına satıyorum artık. Banka eksi hesaplarına dadanmaya başlıyorum yavaş yavaş. Sanki yukarı nefes almaya çırpınırıyorum ama bi türlü çıkamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Bekar olsaydım bu kadar kafaya takmazdım biliyorum. Bekarken yeri geldi aç yattığım günler olurdu yinede düşünmezdim. Ama sorumluluk beni daha fazla karamsarlığa sürüklüyor. Sürekli r10da başka platformlarda extra gelir getirecek işler bakıyorum. Satış ortaklığı vs. Elle tutulur bişeyde bulamıyorum yada artık çaresizlikten cesaret bile edemiyorum sanırım.
    Ne yapmam lazım arkadaşlar bu bunalım karamsarlıktan nasıl çıkarım. Bu duruma düşüp çare bulanlardan fikir alışverişi istiyorum.
    Okuyup beni anlayanlara teşekkür ederim . Vaktinizi çaldım.
    dertleşmek isterseniz, özelden yazabilirsiniz
  • 08-02-2020, 01:59:50
    #33
    Sizi çok iyi anlıyorum hocam. Hemen hemen durumlarımız aynı. Benim de bir kızım var 20 aylık. Tek fark sizin yins çok şükür düzenli bir işiniz var, Benim o da yok maalesef Aylık 1000-1500 tl arasına geçinmeye çalışıyorum tabii geçinilmiyor o ayrı mesele de olduğu kadar işte... Allah yar ve yardımcımız olsun.
  • 08-02-2020, 02:09:08
    #34
    Abi öncelikle Allah kolaylık versin demek istiyorum nişanlıyım şuanda evli değilim ama şimdiden beni de senin düşüncelerin sarmaya başladı tabii sen daha da çok hissediyorsun bunu ama dediğin çok doğru piyasa tamamen bitmiş gibi son 6 7 aydır felaket bir durgunluk var PHP öğrenmek felan da yetersiz ben PHP yazılım işi yapıyorum ama bu sektörde de durgunluk var emin ol insanlar artık ekonomiden dolayı ellerindeki nakidi sitelere uygulamalara yatırmaya çekiniyor ,1yil öncesinde herkes dükkan kapatıp siteden yaparim işimi diye düşünüyordu e ticarete atılıyordu ama şimdi insanlar korkuyor para yatiramiyolr çünkü yarinimiz belli değil şuanda
  • 08-02-2020, 09:01:11
    #36
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında mersininde icinde yer aldigi bir projemiz var. Umarim esinize / veya size + bir gelir icin bir olanak saglayabiliriz.

    Rica etsem bana iletisim bilgilerinizi mail atarmisiniz.

    halil.onuk@databir.com

    Mobil

    Mailde cep numaranizi lutfen yaziniz.
    Merhaba. Teşekkür ederim. Ben size mail attım bilgilerimi.

    abdussametahn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dertleşmek isterseniz, özelden yazabilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam cok sagolun.

    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi öncelikle Allah kolaylık versin demek istiyorum nişanlıyım şuanda evli değilim ama şimdiden beni de senin düşüncelerin sarmaya başladı tabii sen daha da çok hissediyorsun bunu ama dediğin çok doğru piyasa tamamen bitmiş gibi son 6 7 aydır felaket bir durgunluk var PHP öğrenmek felan da yetersiz ben PHP yazılım işi yapıyorum ama bu sektörde de durgunluk var emin ol insanlar artık ekonomiden dolayı ellerindeki nakidi sitelere uygulamalara yatırmaya çekiniyor ,1yil öncesinde herkes dükkan kapatıp siteden yaparim işimi diye düşünüyordu e ticarete atılıyordu ama şimdi insanlar korkuyor para yatiramiyolr çünkü yarinimiz belli değil şuanda
    Ne yazikki oyle kardeşim. Gerçekten arkanda sağlam bir birikim desteğin olsun zor günler için. Dediğin gibi artık bu piyasada iyice kötüleşti. bu yüzden ek olarak bizide etkiledi. Hakkımızda hayırlısı...



    Hocam bunu ben araştırdım. Şu anda benm bulunduğum şehirde ne yazikki böyle bir uygulama yok. Umarım olur başvururum tabiki.