• 07-02-2020, 14:43:08
    #1
    Merhabalar arkadaşlar biraz dertleşmek istiyorum sizlerle. 30 yaşındayım evliyim 1 yaşında kızım var. Özel sektörde x firmada 2500 tl ile çalışıyor, ve hiçbişeye yetişemiyorum. Karamsar bunalımlardayım. Özel hiçbir ihtiyacımıza para ayıramıyorum. Sadece ev giderleri elektrik su vs. Eşimede iş bulamıyorum o kadar kötü ki durum, işsizlik hat safada. Ek olarak internet sitesi felan işlerine devam ediyorum ama son 7 aydır inanılmaz durgunluk var. Elimdeki domainleri aldığım fiyatların altına satıyorum artık. Banka eksi hesaplarına dadanmaya başlıyorum yavaş yavaş. Sanki yukarı nefes almaya çırpınırıyorum ama bi türlü çıkamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Bekar olsaydım bu kadar kafaya takmazdım biliyorum. Bekarken yeri geldi aç yattığım günler olurdu yinede düşünmezdim. Ama sorumluluk beni daha fazla karamsarlığa sürüklüyor. Sürekli r10da başka platformlarda extra gelir getirecek işler bakıyorum. Satış ortaklığı vs. Elle tutulur bişeyde bulamıyorum yada artık çaresizlikten cesaret bile edemiyorum sanırım.
    Ne yapmam lazım arkadaşlar bu bunalım karamsarlıktan nasıl çıkarım. Bu duruma düşüp çare bulanlardan fikir alışverişi istiyorum.
    Okuyup beni anlayanlara teşekkür ederim . Vaktinizi çaldım.
  • 07-02-2020, 14:44:51
    #2
    Türkiye'de hiç bir sektörde iş yapılmaz çünkü insanlarda para yok ve durum daha kötüye gidiyor.
  • 07-02-2020, 14:47:25
    #3
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar biraz dertleşmek istiyorum sizlerle. 30 yaşındayım evliyim 1 yaşında kızım var. Özel sektörde x firmada 2500 tl ile çalışıyor, ve hiçbişeye yetişemiyorum. Karamsar bunalımlardayım. Özel hiçbir ihtiyacımıza para ayıramıyorum. Sadece ev giderleri elektrik su vs. Eşimede iş bulamıyorum o kadar kötü ki durum, işsizlik hat safada. Ek olarak internet sitesi felan işlerine devam ediyorum ama son 7 aydır inanılmaz durgunluk var. Elimdeki domainleri aldığım fiyatların altına satıyorum artık. Banka eksi hesaplarına dadanmaya başlıyorum yavaş yavaş. Sanki yukarı nefes almaya çırpınırıyorum ama bi türlü çıkamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Bekar olsaydım bu kadar kafaya takmazdım biliyorum. Bekarken yeri geldi aç yattığım günler olurdu yinede düşünmezdim. Ama sorumluluk beni daha fazla karamsarlığa sürüklüyor. Sürekli r10da başka platformlarda extra gelir getirecek işler bakıyorum. Satış ortaklığı vs. Elle tutulur bişeyde bulamıyorum yada artık çaresizlikten cesaret bile edemiyorum sanırım.
    Ne yapmam lazım arkadaşlar bu bunalım karamsarlıktan nasıl çıkarım. Bu duruma düşüp çare bulanlardan fikir alışverişi istiyorum.
    Okuyup beni anlayanlara teşekkür ederim . Vaktinizi çaldım.
    Aksam bos vakitlarinizda yazilim ogrenmek kendinize yapacaginiz en iyi yatirim olur. R10 uzerinden kazanmak istiyorsaniz, PHP ogrenerek baslayabilirsiniz.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 07-02-2020, 14:50:25
    #4
    ahzukabz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de hiç bir sektörde iş yapılmaz çünkü insanlarda para yok ve durum daha kötüye gidiyor.
    Çok değil bundan 1.5 yıl öncesi bile daha rahattı sanki herşey. Bi anda herşey daha fazlalaştı. fiyatlar işsizlik herşey.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksam bos vakitlarinizda yazilim ogrenmek kendinize yapacaginiz en iyi yatirim olur. R10 uzerinden kazanmak istiyorsaniz, PHP ogrenerek baslayabilirsiniz.
    Bu tarz online eğitimleri takip ediyorum hocam teşekkür ederim tavsiyeniz için.
  • 07-02-2020, 14:52:27
    #5
    Allah yardımcınız olsun. Zor bir durum gerçekten. Evli olup geçinememek her şeyden ziyade eşinize karşı büyük sıkıntı yaratıyor. Dediğiniz gibi bekarken sıkıntı olmayabiliyor.

    Kızınız var Allah bağışlasın. Eşinizin dışarıda çalışması zor gibi. Evlere iş veren yerler vardır illa ki civarınızda. Oralardan iş alabilir.
    Instagram sayfası kasabilir. Sıfır sermaye ile iyi yerlere gelebilir. Ufak ufak getirisi olur. Örnek çekiliş sayfaları var. Güncel çekilişleri paylaşıyor. Biz de katılmak istesek ücret veya ürün istiyor.
    Bizim ürünlerimizi satabilirsin hocam. Siteye komisyon vereceğimize sana veririz. (Avize)
  • 07-02-2020, 14:54:18
    #6
    Allah yardımcınız olsun hocam.
    Bende evlilik arifesindeyim. Öncesinde tam bir bekar kafasında olduğum için hesap kitap bilmezdim. İşler ciddiye bindikten sonra tam zamanlı işe başladım. O sırada ekstra işlerde yapıyordum.
    İyice pazara oturduktan sonra sabit maaşla olmayacağını anlayıp dışarıdan devam ediyorum. Ama çalıştığım yerlerdende sürekli işler geliyor. Bunalımdan çıkmak için bir taktik var mı bilmiyorum hocam ancak 1-2 sevindirici iş alınca devamı geliyor.
    Mücadeleyi bırakmayın derim. Allah tekrardan yardımcınız olsun.
  • 07-02-2020, 14:54:27
    #7
    Allah sabır versin güzel kardeşim.Aynı durumlardan geçtim.Benimde 2 çocuğum var ve insan sabahlara kadar uyuyamıyor sıkıntıdan düşünmekten.

    Anne baba olmak çok farklı.Bekar iken herşey basit geliyor.Hatta Evli iken çocuk yoksa bile basit olabiliyor.Ancak çocuk olduğunda işler çok değişiyor.

    Eşin makale yazabilir mi ? Forumda yazdıranlar olacaktır. Yada eşin editörlük yapsın sitelere konu girsin.Yanlış anlama lütfen apartman temizliği filan yapabilir mi ? bir kaç apartman alıp oradan ek gelir sağlayabilirsiniz.
  • 07-02-2020, 14:54:31
    #8
    Allah yardımcın olsun kardeşim. İç piyasada bir darlık var, imkanın varsa yurtdışı satış ağı kurup aradan komisyonunu alabileceğin işler yapmanı tavsiye ederim. Darlık verende bolluk verende Allah'tır. Buda geçer elbet.
    • Monolog
    • ilhnGrbz
    Monolog ve ilhnGrbz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-02-2020, 15:01:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allah sonumuzu hayır etsin..