Merhabalar arkadaşlar biraz dertleşmek istiyorum sizlerle. 30 yaşındayım evliyim 1 yaşında kızım var. Özel sektörde x firmada 2500 tl ile çalışıyor, ve hiçbişeye yetişemiyorum. Karamsar bunalımlardayım. Özel hiçbir ihtiyacımıza para ayıramıyorum. Sadece ev giderleri elektrik su vs. Eşimede iş bulamıyorum o kadar kötü ki durum, işsizlik hat safada. Ek olarak internet sitesi felan işlerine devam ediyorum ama son 7 aydır inanılmaz durgunluk var. Elimdeki domainleri aldığım fiyatların altına satıyorum artık. Banka eksi hesaplarına dadanmaya başlıyorum yavaş yavaş. Sanki yukarı nefes almaya çırpınırıyorum ama bi türlü çıkamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Bekar olsaydım bu kadar kafaya takmazdım biliyorum. Bekarken yeri geldi aç yattığım günler olurdu yinede düşünmezdim. Ama sorumluluk beni daha fazla karamsarlığa sürüklüyor. Sürekli r10da başka platformlarda extra gelir getirecek işler bakıyorum. Satış ortaklığı vs. Elle tutulur bişeyde bulamıyorum yada artık çaresizlikten cesaret bile edemiyorum sanırım.
Ne yapmam lazım arkadaşlar bu bunalım karamsarlıktan nasıl çıkarım. Bu duruma düşüp çare bulanlardan fikir alışverişi istiyorum.
Okuyup beni anlayanlara teşekkür ederim . Vaktinizi çaldım.