Allah yardımcınız olsun hocam.
Bende evlilik arifesindeyim. Öncesinde tam bir bekar kafasında olduğum için hesap kitap bilmezdim. İşler ciddiye bindikten sonra tam zamanlı işe başladım. O sırada ekstra işlerde yapıyordum.
İyice pazara oturduktan sonra sabit maaşla olmayacağını anlayıp dışarıdan devam ediyorum. Ama çalıştığım yerlerdende sürekli işler geliyor. Bunalımdan çıkmak için bir taktik var mı bilmiyorum hocam ancak 1-2 sevindirici iş alınca devamı geliyor.
Mücadeleyi bırakmayın derim. Allah tekrardan yardımcınız olsun.