ahzukabz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de hiç bir sektörde iş yapılmaz çünkü insanlarda para yok ve durum daha kötüye gidiyor.
Çok değil bundan 1.5 yıl öncesi bile daha rahattı sanki herşey. Bi anda herşey daha fazlalaştı. fiyatlar işsizlik herşey.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksam bos vakitlarinizda yazilim ogrenmek kendinize yapacaginiz en iyi yatirim olur. R10 uzerinden kazanmak istiyorsaniz, PHP ogrenerek baslayabilirsiniz.
Bu tarz online eğitimleri takip ediyorum hocam teşekkür ederim tavsiyeniz için.