AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nereye gidiyoruz. Ne olacak böyle?
46
●1.843
- 07-02-2020, 15:59:39Olsun benden durumu iyi başka ülkenin vatandaşı olan kardeşlerim var onlar iyi olsunda.....chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2020, 16:07:14İster istemez insan bulaşıyor hocam. Sen bulaşmak istemesende..Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2020, 16:08:44Bunun adı ekonomik krizdir. İşsizlik had safhada, çalışanda geçinemiyor. Durumumuz hiç iyi değil.
Gerçek hayattaki ekonomik kriz sanal dünyayıda vurdu. Youtube izlediğim en son Ahmet paşanın Sultan süleymana idam edilirken söylediği cümle; Mağrurlanma padişahım senden büyük Allah var. - 07-02-2020, 16:15:21Allah hepimizin yardımcısı olsun..serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2020, 22:29:45Benim durumumda hiç iyi değil işsiz bir gencim lise mezunuyum
geçen yılın haziran ayında mezun oldum o zamandan bu zamana kadar 8 ay geçti 450'den fazla firma 800'den fazla işe başvurdum ama sonuç tırt yok. İstanbulda avcılarda oturuyorum elimdeki bilgisayar aman aman değil video montajlamayı düşünüyorum bilgim sıfır
meksika çıkmazına girdim bende bunalımdayım kemiklerime kadar işsizliğin getirdi psikoloji işlemiş durumda gökten zembillede para yağmıyor ailede ali ağaoğlu değilki rahat olalım