• 07-02-2020, 15:45:07
    #19
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım ekonomi için çözüm olarak vatandaş cüzdanı görülmese, bir çok insan aynı durumda maalesef. Geçen yıla oranla çok ciddi farklılık var.
    Sıktık sıkabildiğimiz kadar ama artık çözüm bulunmazsa hiç iyi şeyler olmayacak gibi görünüyor.
    Bende Türkiye adına durumları görmüyorum. Umarım dahada çoğalmadan düzelir. Bugun Hatayda bir baba çocuklarım aç işsizim diye kendini öldürüyor. Çok korkutucu..
  • 07-02-2020, 15:48:31
    #20
    Kötünün kötüsü hale geldi(k). Kimisi için güllük gülistanlık bir ülke burası. Ama durumu olmayan için ise sıkıntıların çok olduğu bir ülke.
    2017 iyi gibiydi sonraki yıllar hiçbir şekilde iyi olmadı.
  • 07-02-2020, 15:59:39
    #21
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötünün kötüsü hale geldi(k). Kimisi için güllük gülistanlık bir ülke burası. Ama durumu olmayan için ise sıkıntıların çok olduğu bir ülke.
    2017 iyi gibiydi sonraki yıllar hiçbir şekilde iyi olmadı.
    Olsun benden durumu iyi başka ülkenin vatandaşı olan kardeşlerim var onlar iyi olsunda.....
  • 07-02-2020, 16:03:16
    #22
    Bankalara bulaşmayın da...
  • 07-02-2020, 16:07:14
    #23
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalara bulaşmayın da...
    İster istemez insan bulaşıyor hocam. Sen bulaşmak istemesende..
  • 07-02-2020, 16:08:44
    #24
    Bunun adı ekonomik krizdir. İşsizlik had safhada, çalışanda geçinemiyor. Durumumuz hiç iyi değil.

    Gerçek hayattaki ekonomik kriz sanal dünyayıda vurdu. Youtube izlediğim en son Ahmet paşanın Sultan süleymana idam edilirken söylediği cümle; Mağrurlanma padişahım senden büyük Allah var.
  • 07-02-2020, 16:15:21
    #25
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun adı ekonomik krizdir. İşsizlik had safhada, çalışanda geçinemiyor. Durumumuz hiç iyi değil.

    Gerçek hayattaki ekonomik kriz sanal dünyayıda vurdu. Youtube izlediğim en son Ahmet paşanın Sultan süleymana idam edilirken söylediği cümle; Mağrurlanma padişahım senden büyük Allah var.
    Allah hepimizin yardımcısı olsun..
  • 07-02-2020, 21:43:11
    #26
    Bir de kpss ye çalışmayı düşündünüz mü hiç? Yorumları okudum yazan olmamış.
  • 07-02-2020, 22:29:45
    #27
    Benim durumumda hiç iyi değil işsiz bir gencim lise mezunuyum
    geçen yılın haziran ayında mezun oldum o zamandan bu zamana kadar 8 ay geçti 450'den fazla firma 800'den fazla işe başvurdum ama sonuç tırt yok. İstanbulda avcılarda oturuyorum elimdeki bilgisayar aman aman değil video montajlamayı düşünüyorum bilgim sıfır

    meksika çıkmazına girdim bende bunalımdayım kemiklerime kadar işsizliğin getirdi psikoloji işlemiş durumda gökten zembillede para yağmıyor ailede ali ağaoğlu değilki rahat olalım