chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötünün kötüsü hale geldi(k). Kimisi için güllük gülistanlık bir ülke burası. Ama durumu olmayan için ise sıkıntıların çok olduğu bir ülke.
2017 iyi gibiydi sonraki yıllar hiçbir şekilde iyi olmadı.
Olsun benden durumu iyi başka ülkenin vatandaşı olan kardeşlerim var onlar iyi olsunda.....