Benim durumumda hiç iyi değil işsiz bir gencim lise mezunuyum
geçen yılın haziran ayında mezun oldum o zamandan bu zamana kadar 8 ay geçti 450'den fazla firma 800'den fazla işe başvurdum ama sonuç tırt yok. İstanbulda avcılarda oturuyorum elimdeki bilgisayar aman aman değil video montajlamayı düşünüyorum bilgim sıfır

meksika çıkmazına girdim bende bunalımdayım kemiklerime kadar işsizliğin getirdi psikoloji işlemiş durumda gökten zembillede para yağmıyor ailede ali ağaoğlu değilki rahat olalım