Umarım ekonomi için çözüm olarak vatandaş cüzdanı görülmese, bir çok insan aynı durumda maalesef. Geçen yıla oranla çok ciddi farklılık var.
Sıktık sıkabildiğimiz kadar ama artık çözüm bulunmazsa hiç iyi şeyler olmayacak gibi görünüyor.
Bende Türkiye adına durumları görmüyorum. Umarım dahada çoğalmadan düzelir. Bugun Hatayda bir baba çocuklarım aç işsizim diye kendini öldürüyor. Çok korkutucu..