Sizi çok iyi anlıyorum hocam. Hemen hemen durumlarımız aynı. Benim de bir kızım var 20 aylık. Tek fark sizin yins çok şükür düzenli bir işiniz var, Benim o da yok maalesef Aylık 1000-1500 tl arasına geçinmeye çalışıyorum tabii geçinilmiyor o ayrı mesele de olduğu kadar işte... Allah yar ve yardımcımız olsun.