Aksam bos vakitlarinizda yazilim ogrenmek kendinize yapacaginiz en iyi yatirim olur. R10 uzerinden kazanmak istiyorsaniz, PHP ogrenerek baslayabilirsiniz.
Benimde tavsiyem bu yönde. Onun dışında r10'da en kolay makale alışverişi yapılıyor sanırım. Onun dışında çabucak öğrenebileceğin WP Optimizasyon veya AMP Kurulum işlemleri var. Onlar hakkında bilgi edinebilirsen iş yapabilirsin sanırım. Allah yardımcın olsun kardeşim. Gerçekten zor zamanlardan geçiyoruz. Bende çocuk sahibi olmak istiyorum fakat şartlar çok kötü ne yazık ki.