Güzel düşün güzel olur 😊 evli değilim öğrenciyim hayat bize güzel ama tabi ki sıkıntı ila çekmişizdir. Yani bizde bazen yatamadığımız oldu. Ama bu durumda 2.5 k ile geçinmek çok zor ek işler gerekli. Yani r10 da aktif takılırsanız olur ama tam zamanlı iş yaptığınız için oda yapılmıyor anladığım kadarıyla eğer internetten bir iş yapıyorsanız eşiniz size destek sağlarsa kazanırsınız örnek satışını yaptığınız bir şeyi gün içinde eşiniz destek versin gibi. İnşallah her şey gönlünüzce olur.