ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Yazınızı anlamama rağmen 3 kere okudum. Haklısınız. Ve bunu yaptım biliyormusunuz bazı günler hadi oğlum yaparsınla çıktım evden. Ama üzerime gelen her olumsuz cevap olumsuz dönüş beni biraz daha geriye itti. Ben ayakta duruyorum. Emin olun bundan. Çabalıyorum uğraşıyorum. Sanırım bugun bi patlama yaşıyorum yarın dahada iyi olacağım. Bugun yaşadığım birkaç olay maddi olarak yetişememem beni tetikledi. Diğer arkadaşlarada sizede katılıyorum. en azından kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Ve yüksek bir inançla birgün herşey daha iyi olacak diyorum.
Ben genelde şu videoyu izliyorum. Kibirlendiğimde , üzüldüğümde, kendimi bir şey sandığımda, bir şey yapamayacağımı düşündüğümde vs.
Senden daha büyük sıkıntıda olanlar var. Ya da daha iyi durumda olanlar.
Herkes kendi dünyasında yaşar. Bu dünyayı ancak sen iyileştirebilirsin.


https://www.youtube.com/watch?v=I3c_ipRIq4M