• 29-03-2009, 18:17:21
    #46
    Üyeliği durduruldu
    2004 yılında ıspartaspor forumuna gire gire içimde forum kurma merakı doğdu 3-5 ay free forumlarla uğraştım durdum (salakça) ilk free forumum since1967.takeforum.com(hala hatırlıyorum) sonra vBulletine merak sardım bi domain alıp başladım vB ye o da sıktı en sonunda php -asp falan gormeye başladım ilk önce haber siteleriyle başladım kişisel,spor,şehir portalı,emlak gibi siteler derken kendimi bu işin içinde buldum işte böyle
  • 29-03-2009, 18:53:43
    #47
    Ben ilk sitemynet ile başlamıştım
  • 24-12-2009, 13:37:54
    #48
    ICQ'nun çıktığı seneydi, tam hatırlamıyorum çünkü üzerinden 10 seneden fazla geçti. Türkiye'de bir murat terzi bir ben vardık. ICQ konusunda tabii sonra orta okuldayken visual basic programlamasına başladım, bir sene sonra pcnet dergisine bir program yazdım ve 1 sene boyunca programım orada yayınlandı resmi olarak. cd gezginimi neydi program hatırlamıyorum tam tabi ben websitesi yapmaya ne zaman başladım onu hatırlamıyorum ama visual basic e başlamadan önceydi. orta2 deydim galiba. dur bakim kaç sene olmuş.13 sene olmuş maşallah her zaman için hobim oldu web ve programlama dünyası. ama hep en iyisini hedefledim. şuan önemli bir şirkette endüstri mühendisliği yapıyorum. ama içimde hep birgün facebook gibi bir site yapıp , internet dünyasından kazanacağım parayla yaşayacağıma dair bir his var. bakalım kısmet Allah yürü ya kulum derse bizde koşarız
  • 24-12-2009, 13:56:52
    #49
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar ben sunu cok iyi hatirliyorum bi zamanlar msne nasil kisi eklenildigini bilmiyordum simdi bakiyorumda elimden her is geliyor ne günlerdi o gunler ya
  • 24-12-2009, 13:56:56
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Bende bilgisayardan iyice bıkmaya başlamıştım bilgisyar hakkında yeni şey ler öğreniyordum kulağıma web perisi geldi elini webmasterlığa at çok başarılı olucan dedi bir attım boşluk ama devam ediyorum boşluktan yeni çıktım
  • 24-12-2009, 14:09:09
    #51
    wap uyumlu cep telefonlarının hayatımıza girmesine müteakip başladı
    freewebservers 1asphost mynet tagtag derken ....
    wap sitesi açarak başladım

    sonra wapda gezinirken çocuk mornosu olayına denk geldim

    bu siteyi nasıl çökertirim derken bir baktım lamer olmuşum
    aslında sadece 1 mail atmak yeterli geliyormuş geocities'e bu siteyi kapattırmak için
    uzun zaman lamerledim
    sonra hackerlik arzusu ile kodların arasında dolaşmaya başladım
    sistemin nasıl çalıştığını bilmeden sisteme e zarar veremez yada oluşturamazsınız
    biraz java az asp derken php denen kavramı keşfettim
    bir u dönüşü phpbb sonrası phpnuke derken iş uzadı.
  • 24-12-2009, 14:19:16
    #52
    Kaç sene oldu bilmiyorum bir gün kuzenim gelip "kanki bu mynet nasıl yapılmış" sözü üzerine ki sanırsam frontpage 2000 daha yeni çıkmıştı..Frontpagele biraz uğraşıp html ve stil şablonlarını çözmüştüm (ki sonradan öğrendiğim şeyin css olduğunun farkına vardım)..Ardından yeni yeni popüler olan forumlara takılmaya ve orada web tasarım üzerinde yöneticilikler vs yapmaya başladım..

    Ardından mynet,geocities,t35,com.tr.tc gibi domainlerle site yapma çağımızı atlattık.

    Ardından baktık olmuyor php,mysql öğrenmemiz gerek..Derken bir daldık deryaya sonu uçsuz birşey..

    Aslında amacım tamamen kodlama öğrenmekti..Şimdi bir mynet yapacak kadar (ki baya uğraşmam gerekiyor) bilgim olmuştu. (o lacivert tasarımını ama ) Ardındın adsense den xxk gibi paralar kaldırmaya başlayınca kodlamayla bir derdimiz kalmadı..

    Ardından öss maratonu girdikten sonra çekildim tamamen kenara..Ve emeklilik ödülü olarak kendime bir blog açıp içimden geçenleri yazmaya karar verdim...
  • 24-12-2009, 14:56:51
    #53
    cjb.net ti sanırım onunla başlamıştım free den
  • 24-12-2009, 15:02:35
    #54
    Forum açmak istiyordum.Arkadaşlar Free Den Açıp Sağ Tıkla Kaynak Koduyla Tema Fln Alıp Direk Koyuyordu.Bende Kaliteli vBulletini Tercih Ettim vB için Herşeyle Uğraşıyordum.Bir Çekilişten Lisans Aldım.Eklentiler Fln Kuruyordum.Hergün Sorunlar Çıkıyordu.Sonradan Bu Hala Geldik İşte.Free Forumlarda Takılanların Forumlarıda Öldü