sonra vBulletine merak sardım bi domain alıp başladım vB ye o da sıktı en sonunda php -asp falan gormeye başladım ilk önce haber siteleriyle başladım kişisel,spor,şehir portalı,emlak gibi siteler derken kendimi bu işin içinde buldum 
işte böyle
89
●5.175
sonra vBulletine merak sardım bi domain alıp başladım vB ye o da sıktı en sonunda php -asp falan gormeye başladım ilk önce haber siteleriyle başladım kişisel,spor,şehir portalı,emlak gibi siteler derken kendimi bu işin içinde buldum 
işte böyle
sonra orta okuldayken visual basic programlamasına başladım, bir sene sonra pcnet dergisine bir program yazdım ve 1 sene boyunca programım orada yayınlandı resmi olarak. cd gezginimi neydi program hatırlamıyorum tam
tabi ben websitesi yapmaya ne zaman başladım onu hatırlamıyorum ama visual basic e başlamadan önceydi. orta2 deydim galiba. dur bakim kaç sene olmuş.13 sene olmuş maşallah
her zaman için hobim oldu web ve programlama dünyası. ama hep en iyisini hedefledim. şuan önemli bir şirkette endüstri mühendisliği yapıyorum. ama içimde hep birgün facebook gibi bir site yapıp , internet dünyasından kazanacağım parayla yaşayacağıma dair bir his var. bakalım kısmet Allah yürü ya kulum derse bizde koşarız
ama devam ediyorum boşluktan yeni çıktım
) Ardındın adsense den xxk gibi paralar kaldırmaya başlayınca kodlamayla bir derdimiz kalmadı..