Ne database biliyoruz, ne config.php düzenleme.
Öyle öyle bu günlere geldik işte..Ama yine de çok güzel zamanlardı, selam olsun o günlere...
89
●5.175
Ne database biliyoruz, ne config.php düzenleme.
Öyle öyle bu günlere geldik işte..
satmadık verdik.. (Daha sonra da 600+ irc kullanıcısı oldu
) Beceremedik biz..
site yapamadım malesef.. düştü domain. (sabahlara kadar 3 kafadar domain aradığımızı biliyorum.. bula bula kommik.net'i bulmuştuk
)
ama bir kısmı
200 e yakın site yapmısızdır hepsi alınterimi verseydi şimdi çok zengimdim
açıp kaynak kodunu mouse ile ilgili fonksiyonu silip kaydetmiştim ve yazıları kopyalamıştık
sevindirik olmuştum 2004-2005 falan olması gerek yanlış hatırlamıyosam sonra pcme abim adobe yükledi dedi ögren karıştır falan bende bi yükledim ondan beridir adobe v.s. kasıyorum sonra belli bi süre ara verdim ne var ne yok unuttum tabi bu arada unuttuklarımızın yanı sıra yeni çıkanlarıda ögrenemedik php asp v.s. uzak kaldık tekrar kendimizi geliştiriyoruz bakalım