hani vizontelede diyordu ya tornavidayı bi tuttum bi daha bırakmadım benimki o misal
şakası bi yana bende mysite ile falan başladım sagdan soldan içerik almalar falan sonra bi beleş hostlara vbulletin kurdum falan sonunda domain aldım

sevindirik olmuştum 2004-2005 falan olması gerek yanlış hatırlamıyosam sonra pcme abim adobe yükledi dedi ögren karıştır falan bende bi yükledim ondan beridir adobe v.s. kasıyorum sonra belli bi süre ara verdim ne var ne yok unuttum tabi bu arada unuttuklarımızın yanı sıra yeni çıkanlarıda ögrenemedik php asp v.s. uzak kaldık tekrar kendimizi geliştiriyoruz bakalım