forumda 1000 kişi yoktur gerçek manada ben webmasterim diyebilecek bunlarınde sende varsın sen webmastersen buradaki çoğu kişi hazıra konmaya çalışıyor bot motla konu çekiyor video çekiyor etiket çekiyor bumu webmasterlık?
Benim webmaster olmadığımı mı söylüyorsun?
Alıntı
Webmaster web sitesi geliştiren kişi anlamında kullanılan bir terimdir.
botla içerik çeken de, kendi içerik ekleyen de, forum sitesi olan da, free sayfası olan da, kodlamacı da, site tasarımcısı da vs vs vs birer webmaster 'dır. Bunlar web sitesini içerik, kod, tasarım vs. yönden geliştiren kişilerdir.