• 24-12-2009, 15:26:16
    #55
    Phpbb ilk deneyimim ve yakın bir arakdaşım olan Fatihbaz ın ön ayak olması ile free bir hostta pr5 i görmüştüm

    Tabi pr yi bilen kim anlayan kim
    Şimdi yırtınıyoz pr5 görcez die
  • 24-12-2009, 15:39:30
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Forumda kaç tane gerçek webmaster var ki ? oldunuz değilde olmaya çalışıyorsunuz diye sorulsaydı daha iyi olurdu düşüncesindeyim.
  • 24-12-2009, 15:43:41
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Phpbb ilk deneyimim ve yakın bir arakdaşım olan Fatihbaz ın ön ayak olması ile free bir hostta pr5 i görmüştüm

    Tabi pr yi bilen kim anlayan kim
    Şimdi yırtınıyoz pr5 görcez die
    yuh

    herşey 8. sınıfta arkadaşlarımla diğer oyun forumlarına özenip bir smf forum kurmamla başladı.. Sonrasında admın olan sınıf arkadaşlarımı banlayıp yola kendım devam ettım

    Site gunluk ortalama 200 uye alıyordu o zamanlar benım ıcın buyuk başarıydı.

    ama yedek almak nedir bilmezdim ve bi h@cker gelip siteye bastı duzelteyım derken sıte çöktü ve uf oldu ondan sonrada foruma elimi sürmedim wodpress devam
  • 24-12-2009, 17:30:23
    #58
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda kaç tane gerçek webmaster var ki ? oldunuz değilde olmaya çalışıyorsunuz diye sorulsaydı daha iyi olurdu düşüncesindeyim.
    yoruma bak ya bu konu ajdar sanatçı mı tartışmasına kadar gider
  • 24-12-2009, 17:44:12
    #59
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoruma bak ya bu konu ajdar sanatçı mı tartışmasına kadar gider
    burası r10 kardeşim şimdi başlarlar laf bulamayınca - rep yarışı başlar
  • 24-12-2009, 17:46:14
    #60
    merak
  • 24-12-2009, 18:19:37
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Herşey google'ın üzerine virüs sürüklememle başladı.
  • 24-12-2009, 19:11:26
    #62
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoruma bak ya bu konu ajdar sanatçı mı tartışmasına kadar gider

    forumda 1000 kişi yoktur gerçek manada ben webmasterim diyebilecek bunlarınde sende varsın sen webmastersen buradaki çoğu kişi hazıra konmaya çalışıyor bot motla konu çekiyor video çekiyor etiket çekiyor bumu webmasterlık?
  • 24-12-2009, 19:24:16
    #63
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda 1000 kişi yoktur gerçek manada ben webmasterim diyebilecek bunlarınde sende varsın sen webmastersen buradaki çoğu kişi hazıra konmaya çalışıyor bot motla konu çekiyor video çekiyor etiket çekiyor bumu webmasterlık?
    Benim webmaster olmadığımı mı söylüyorsun?

    Alıntı
    Webmaster web sitesi geliştiren kişi anlamında kullanılan bir terimdir.
    botla içerik çeken de, kendi içerik ekleyen de, forum sitesi olan da, free sayfası olan da, kodlamacı da, site tasarımcısı da vs vs vs birer webmaster 'dır. Bunlar web sitesini içerik, kod, tasarım vs. yönden geliştiren kişilerdir.