• 24-12-2009, 19:56:27
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk bilgisayara 5 yaşında başladım o günden beri bilgisayarı boza boza öğredim sonra 4.sınıftaydı free site ile başladım sonra 8.sınıfta baktım büyük bir hack forumunda mod oldum ve orda öğredim tabi ben 5.sınıfta visual basic 7.sınıfta delphi başlamıştım şimdi ise bir çok yazılım dili biliyorum işte böyle gitti zaten kodlamayı bir defa öğrendin mi devamı geliyor...
    şimdi kaç yaşındasın hacı?

    1998 li yıllarda haberım olsaydı bu işlerden şimdiye zengindim ama o zaman 4 yaşındaydım tabi.. değerlendıren kişiler 98-2000 yılları arasında şuanda zenginler.
  • 24-12-2009, 20:02:21
    #74
    herşey arkadaşımın gel senle sanal maç oynayalım demesiyle başladı
    önce fifa 99
    sonra half life
    internet sitelerini felan gördük bu nasıl felan filan derken..
    daha sonra internet cafelerde sabahlamalar chat cart curt..
    daha sonra arkadaşlarım kendilerine sitemynetten siteler yapardı ben onlara o nasıl bu nasıl derdim...
    kendimi okadar aşmışımki şimdi ise onlar herşeyi bana soruyor.
  • 06-05-2010, 12:32:43
    #75
    daha olamadım
  • 06-05-2010, 13:23:02
    #76
    Üyeliği durduruldu
    free site kurarak html kodlarını azcok ögrendim cssleri oynadım vs.. öyle yani
  • 06-05-2010, 13:34:22
    #77
    Herşey gittigidiyor'dan hazır template almamla başladı
  • 06-05-2010, 13:39:18
    #78
    Geleceği Kodluyoruz
    herşey lise de web Tasasım dersinde hocanın tahtaya HTML taglarını yazmasıyla başladı
  • 06-05-2010, 15:34:21
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zamanında 3 yıl önce web sitelerdeki reklamları görüp adamlar reklam aldıklarına göre parada kazanıyorlardır dedim. 3 yıldır netteyim. paramı kazandım vs. şimdi webi bırakıp normal iş hayatına atıldım.
  • 06-05-2010, 15:34:37
    #80
    Üyeliği durduruldu
    1999'da Türk Telekomda Babamım Yanına Giderdim.
    Sonra Hemen Bilgisayar aldım,İlk Önce Mynetle Html,Sonra Asp,Zamanla Php siteleri açtım..
    Şimdi Her Alanda Varım Demek için Uzman Olmak Gerek
    Tam 11 senedir buradayım ama nasıl geçti diyroum kendimi alakoyamıyorum
  • 06-05-2010, 15:42:33
    #81
    nerdeyse bilgisayarla tanıştığım ilk yıldan beri kod yazıyorum. sanırım 10 yıl kadar oluyor.
    visual basic bilmemden dolayı asp biliyordum ama açıkçası 3-4 sene önceye kadar site yapmak boş iş gibi geliyordu bana
    3 sene önce bir site sahibinin bana sitede şu düzenlemeyi yapar mısın demesiyle başladı benim serüven.