zamanında 3 yıl önce web sitelerdeki reklamları görüp adamlar reklam aldıklarına göre parada kazanıyorlardır dedim. 3 yıldır netteyim. paramı kazandım vs. şimdi webi bırakıp normal iş hayatına atıldım.