galiba o tarz bişey soruyorum size
benim hikayem aşağıda sizler nasıl başladınız bu işe

--------------------------------------------------------------------
akvaryum ekran koruyucusu yapıp ömür boyu lisans, yanlış hatırlamıyorsam, 5 ytl e satmaya kalkmakla başlamıştım
bu ekran koruyucuya yaptıklarım, Türkçe'ye çevirmek, logoları değiştirip kendi logolarımı koymak olmuştu. çocukluk heyecanı işte, kafamda hesaplar yapardım, ayda 5 kişi alsa 25, yılda 300. bu parayla yeni bişeyler yapsam işleri büyütürüm diye düşünüp sabahlara kadar uyumazdım.bigün takil.net sahibi ile tanıştım. bu ekran koruyucuya onunda logosunu koyma karşılığında sitesinde bi köşede satışa destek olmasını istedim. Gayet harika bir dille bunun yanlış olduğunu emek hırsızlığı olacağını, takil.net in böyle bişeye yanaşmayacağını söyledi, ve beni de böyle bişey yapmamam konusunda öğütler verdi. vay be ne günlerdi
daha sonra bana böyle boş işlerle uğraşacağıma web işine yönelmem konusunda telkinlerde bulundu, öğrenebileceğim siteler önerdi, msnde sesli olarak bana bazı yerleri gösterdi. şu anda buradaysam o kişi sayesinde.. devamında template editleme, frontpage tablo çizimi cart curt ile bedava alanlarda sitelerimi açtım. sonra asp ye merak sardım, hazır scriptleri inceledim, kurcaladım, uyumadım...
yaşıtlarım; len kubi gel maç yapcaz olum, senin topu al gel. derken
ben onlara; gelmiyom la site yapıyorm alın topu oynayın siz. derdim. aralarında worm oynuyodur kesin dediklerine hala eminim
daha sonra bora scriptin kodlarını değiştirerek kafama göre kendi scriptimi çıkarmış oldum