Seneler önce Fotoğrafcıda takılmaya başlamıştı herşey. Fotoğrafcıda çalışan arkadaslarım vardı onların yanında dura dura acaba nasıl yapılır nasıl oluyor bu diye artık araştırmaya başlamştım hem arkadaslarımdan hemde internetten bir süre sonra photoshop programına hakim olmuştum git gide ilerleyen zamanlarda artık daha geliştirmeliydim kendimi bu kadarla olmazdı illustrator freehand gibi programları öğrenmek istiyodm ki onuda başarmış gibiydim okuldaki hocam ailemle görüşüp bu çocuğun kursa gitmesi gerektiğini söyledi ve o gazla gitmiştm Web ve grafik tasarım programlarına iyice hakim olmuştum ve şimdi ise profesyonelce bir işim var.