İnternette çok gezdiğim zamanlar bir kaç yarışma görmüştüm.Bu yarışmalarda ödüller büyüktü ve web tasarım yarışmasıydı.İşte herşey o yarışmayla başladı.Bi arkadaşımdan frontpage aldım.Bana word gibi bişey geldi sonra bir baktım web master olmaya başlamışım, scriptileri alıp editlemiş kendi scriptlerimi oluşturmuşum.Böyle işte
Kubi senin içinde bilişimle ilgili bişeler vardı önemli olan sendin..
bende kendi hikayemi yazayim ben bir gün tv programında kolayweb.com görmüştüm kendi sitenizi yapın online olarak diye dedim yapalım ne olacak sonra çok hoşuma gitti nerden girdiysem o siteye...
bundan daha 3-4 sene önce msn spaces ım vardı etraftan kodlar bulurdum sonra myneti buldum edit vs derken 110mb.com da web page maker da yaptığım siteleri attım .. sonra php merak saldım öyle gitti