• 17-08-2008, 13:30:57
    #10
    Herşey kuzenimin gel sana beleş bi site açak demesiyle başladı
    Bizdeki düşüncede "nerde beleş oraya yerleş" olduğundan wm serüveni başlamış oldu
  • 17-08-2008, 14:16:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İnternette çok gezdiğim zamanlar bir kaç yarışma görmüştüm.Bu yarışmalarda ödüller büyüktü ve web tasarım yarışmasıydı.İşte herşey o yarışmayla başladı.Bi arkadaşımdan frontpage aldım.Bana word gibi bişey geldi sonra bir baktım web master olmaya başlamışım, scriptileri alıp editlemiş kendi scriptlerimi oluşturmuşum.Böyle işte
  • 17-08-2008, 14:47:51
    #12
    daha olduk mu ki ?
  • 20-08-2008, 01:39:54
    #13
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha olduk mu ki ?
    hepimiz birer webmaster ız
  • 20-08-2008, 02:04:05
    #14
    bir konuda T3chno yazmıştı

    "küçükken topum inşaata kaçtı, webmaster oldum" diye.

    güzel cevap katılıyorum arkadaşa.
  • 20-08-2008, 13:37:54
    #15
    Kubi senin içinde bilişimle ilgili bişeler vardı önemli olan sendin..

    bende kendi hikayemi yazayim ben bir gün tv programında kolayweb.com görmüştüm kendi sitenizi yapın online olarak diye dedim yapalım ne olacak sonra çok hoşuma gitti nerden girdiysem o siteye...
  • 20-08-2008, 13:49:39
    #16
    byfobi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kubi senin içinde bilişimle ilgili bişeler vardı önemli olan sendin..
    hikayedeki takil.net sahibi byfobi
  • 20-08-2008, 13:54:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    aspsitem ve somee ye takıla takıla işi ilerlettik
  • 20-08-2008, 14:21:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bundan daha 3-4 sene önce msn spaces ım vardı etraftan kodlar bulurdum sonra myneti buldum edit vs derken 110mb.com da web page maker da yaptığım siteleri attım .. sonra php merak saldım öyle gitti