İnternette çok gezdiğim zamanlar bir kaç yarışma görmüştüm.Bu yarışmalarda ödüller büyüktü ve web tasarım yarışmasıydı.İşte herşey o yarışmayla başladı.Bi arkadaşımdan frontpage aldım.Bana word gibi bişey geldi

sonra bir baktım web master olmaya başlamışım, scriptileri alıp editlemiş kendi scriptlerimi oluşturmuşum.Böyle işte