Bir tanıdığımı photoshopla uğraşırken gördüm. Programın adını sordum falan sonra internet cafede indirdik photoshop 7.0'ı. O zamanlar bilgisayarım yok daha evde. Ben bu photoshop'u bi cd'ye çektim, internet cafelerde deep freeze olur ya; o yüzden her oturduğumda baştan kuruyordum. Bir süre uğraştım photoshop ile. Sonra mynet'in hazır sitesinden bir şeyler yaptım. Çok gurur duymuştum kendimle

Sonra başkalarının sitelerine baktım böyle yanarlı dönerli şeyler, saatler falan var. (o ara js ile mouse çevresindeki efektler falan modaydı) Ben de aynısını yapmak istedim. Yine mynet'in dosya düzenleyicisinden sayfalara hazır kodları ekleyerek böyle şeyler yaptım. Sonra yetmeye yetmeye böyle oldu

Hiç unutmam html ile download sitesi yapmaya çalışmıştım

her sayfayı tek tek elle hazırlıyordum

Arkadaşlar counter oynarken ben photoshopla uğraştığım için benle dalga geçmişlerdi. Şimdi ben para kazanıyorum, onlar babalarına muhtaç; ben onlarla dalga geçiyorum.
