yoruma bak ya

bu konu ajdar sanatçı mı tartışmasına kadar gider
forumda 1000 kişi yoktur gerçek manada ben webmasterim diyebilecek bunlarınde sende varsın sen webmastersen buradaki çoğu kişi hazıra konmaya çalışıyor bot motla konu çekiyor video çekiyor etiket çekiyor bumu webmasterlık?