Birçok arkadaşım gibi ben de Mynet MySite servisi ile başladım bu tür işlerle ilgilenmeye. Önce hazır site aracı, sonra Dosya Yükleme bölümünden HTML sayfalarla devam ettik. ASP'ye sarayım dedim, sarmadı. O arada vBulletin forumlar çok meşhurdu. Ucuz bi hosting alıp başladık forum işine de. Hiç unutmam, dosyaları FTP'den atıp hosting'i aldığımız adama "E abi dosyaları attık forum niye yok" demiştim.

Ne database biliyoruz, ne config.php düzenleme.

Öyle öyle bu günlere geldik işte..
Ama yine de çok güzel zamanlardı, selam olsun o günlere...