wap uyumlu cep telefonlarının hayatımıza girmesine müteakip başladı
freewebservers 1asphost mynet tagtag derken ....
wap sitesi açarak başladım

sonra wapda gezinirken çocuk mornosu olayına denk geldim

bu siteyi nasıl çökertirim derken bir baktım lamer olmuşum
aslında sadece 1 mail atmak yeterli geliyormuş geocities'e bu siteyi kapattırmak için
uzun zaman lamerledim
sonra hackerlik arzusu ile kodların arasında dolaşmaya başladım
sistemin nasıl çalıştığını bilmeden sisteme e zarar veremez yada oluşturamazsınız
biraz java az asp derken php denen kavramı keşfettim
bir u dönüşü phpbb sonrası phpnuke derken iş uzadı.