Forum açmak istiyordum.Arkadaşlar Free Den Açıp Sağ Tıkla Kaynak Koduyla Tema Fln Alıp Direk Koyuyordu.Bende Kaliteli vBulletini Tercih Ettim vB için Herşeyle Uğraşıyordum.Bir Çekilişten Lisans Aldım.Eklentiler Fln Kuruyordum.Hergün Sorunlar Çıkıyordu.Sonradan Bu Hala Geldik İşte.Free Forumlarda Takılanların Forumlarıda Öldü