Kaç sene oldu bilmiyorum bir gün kuzenim gelip "kanki bu mynet nasıl yapılmış" sözü üzerine ki sanırsam frontpage 2000 daha yeni çıkmıştı..Frontpagele biraz uğraşıp html ve stil şablonlarını çözmüştüm (ki sonradan öğrendiğim şeyin css olduğunun farkına vardım)..Ardından yeni yeni popüler olan forumlara takılmaya ve orada web tasarım üzerinde yöneticilikler vs yapmaya başladım..
Ardından mynet,geocities,t35,com.tr.tc gibi domainlerle site yapma çağımızı atlattık.
Ardından baktık olmuyor php,mysql öğrenmemiz gerek..Derken bir daldık deryaya sonu uçsuz birşey..
Aslında amacım tamamen kodlama öğrenmekti..Şimdi bir mynet yapacak kadar (ki baya uğraşmam gerekiyor) bilgim olmuştu. (o lacivert tasarımını ama

) Ardındın adsense den xxk gibi paralar kaldırmaya başlayınca kodlamayla bir derdimiz kalmadı..
Ardından öss maratonu girdikten sonra çekildim tamamen kenara..Ve emeklilik ödülü olarak kendime bir blog açıp içimden geçenleri yazmaya karar verdim...