ICQ'nun çıktığı seneydi, tam hatırlamıyorum çünkü üzerinden 10 seneden fazla geçti. Türkiye'de bir murat terzi bir ben vardık. ICQ konusunda tabii sonra orta okuldayken visual basic programlamasına başladım, bir sene sonra pcnet dergisine bir program yazdım ve 1 sene boyunca programım orada yayınlandı resmi olarak. cd gezginimi neydi program hatırlamıyorum tam tabi ben websitesi yapmaya ne zaman başladım onu hatırlamıyorum ama visual basic e başlamadan önceydi. orta2 deydim galiba. dur bakim kaç sene olmuş.13 sene olmuş maşallah her zaman için hobim oldu web ve programlama dünyası. ama hep en iyisini hedefledim. şuan önemli bir şirkette endüstri mühendisliği yapıyorum. ama içimde hep birgün facebook gibi bir site yapıp , internet dünyasından kazanacağım parayla yaşayacağıma dair bir his var. bakalım kısmet Allah yürü ya kulum derse bizde koşarız