Bir yazılımcı olarak 11-11.30 gibi uyuyup 6-6.30 gibi uyanıyorum. Sana da öneririm, sabah sabah kod yazmak başka oluyor, kesinlikle beyin uyarıcı yiyecek içecek tavsiye etmiyorum.
Benim gözümde kahvenin Uyuşturucudan hiç bir farkı yok. Zaten sihirbazları da sevmem. Beyni kandırmaya hiç gerek yok, beynine şans tanırsan daha da zeki olabilirsin.
Bu arada vakit tamamen aynı ^^ Uyku düzenini değiştirerek zaman kazanmıyorsun sadece kendine eski alışkanlıklarını değiştirebilmen için kolaylık sağlıyorsun.
Umarım bu yeni düzene başlamadan önce güzel bir plan yapmışsındır? Başarılar.