• 14-03-2019, 19:46:51
    #46
    Hep istediğim ama beceremediğim iş. Namazdan sonra da vurup kafayı yatıyorum :S
  • 14-03-2019, 19:47:56
    #47
    Yrpo3a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık bir haftadır bir proje için kendimi gündüz saatine alıştırmak istiyorum, hiç spor yapmayan ben uykum gelsin diye spor yapıyorum eve geliyorum akşam 10 gibi kafayı yastığa koyuyorum sabah altıda uykuya dalmış olup öğlen 2 de uyanıyorum. Feleğim şaştı düzene giremedim
    Sabah saatlerinde uykun geldiğinde bir gün daha uykusuz kalıp akşam olunca uyumanın uyku düzenini formatlayacağını düşünüyorum.
    2 gün uykusuz kalmak zor ama kesin çözüm olduğunu düşünüyorum. (Sorumluluk almam doktora danışmalısın! ^^)
  • 14-03-2019, 20:00:45
    #48
    @Kuzeytemiz; uyursak kazanamayız der. Ne zaman yazsam online 😃
  • 14-03-2019, 20:02:40
    #49
    Üyeliği durduruldu
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Kuzeytemiz; uyursak kazanamayız der. Ne zaman yazsam online 😃
    Hocam aslında benimki tekrardan sınava gireceğim için ama ders diye niyetleniyoruz zaman çarçur hep :-
  • 14-03-2019, 21:09:45
    #50
    Uyku saatini hep Gece 24:00-Sabah 06:00 yapmaya planlıyorum ve gece açıyorum diziyi saat 02:00 yatıyorum sabahda 09:00-10:00 gibi kalkıyorum :/ istediğim 6 saat ve 24 ve 6 arası uyumak ama oturatabilirsem bakalım.
  • 14-03-2019, 21:39:03
    #51
    Uyuduğum saate göre değişiyor. 11 12 gibi uyuyunca 7 8 gibi kalkılyorum, hem herkes uyuduğu için rahat çalışıyorum hem zamanımı daha iyi kullanıyorum. Diğer türlü öğlene kadar yatıyo diye laf çıkıyo.
  • 14-03-2019, 21:49:02
    #52
    Şuan uyumuş mudur acaba
  • 14-03-2019, 21:51:16
    #53
    iyi geceler
  • 14-03-2019, 22:02:16
    #54
    Üyeliği durduruldu
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan uyumuş mudur acaba
    bugun gecikti yatıcam şimdi



    TitaMest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyuduğum saate göre değişiyor. 11 12 gibi uyuyunca 7 8 gibi kalkılyorum, hem herkes uyuduğu için rahat çalışıyorum hem zamanımı daha iyi kullanıyorum. Diğer türlü öğlene kadar yatıyo diye laf çıkıyo.
    aynen