Uyuduğum saate göre değişiyor. 11 12 gibi uyuyunca 7 8 gibi kalkılyorum, hem herkes uyuduğu için rahat çalışıyorum hem zamanımı daha iyi kullanıyorum. Diğer türlü öğlene kadar yatıyo diye laf çıkıyo.