crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence cok yanlış ve uyulması zor bir duzen. Sosyal hayatınız ya hiç yok sanırım. Bir gun bi arkadaşınız gel çay içelim dese 11 de eve dönseniz 1 haftalık düzen bozulur. Biraz topluma uymak lazım. Akşam 12 ye kadar durup sabah 6 7 de kalkmanız (totalde uydugunuz saat aynı kalacak, biyolojik saatinize göre) daha uygun olur bence. Yeri gelir 12 ye kadar calısırsınız, yeri gelir maç izlersiniz tvde ama uyku düzeni sabit kalır.
Sınava kadar sosyal hayatı biraz azaltmaya karar verdim hocam , o denli.