Bence cok yanlış ve uyulması zor bir duzen. Sosyal hayatınız ya hiç yok sanırım. Bir gun bi arkadaşınız gel çay içelim dese 11 de eve dönseniz 1 haftalık düzen bozulur. Biraz topluma uymak lazım. Akşam 12 ye kadar durup sabah 6 7 de kalkmanız (totalde uydugunuz saat aynı kalacak, biyolojik saatinize göre) daha uygun olur bence. Yeri gelir 12 ye kadar calısırsınız, yeri gelir maç izlersiniz tvde ama uyku düzeni sabit kalır.