• 13-11-2018, 12:56:20
    #10
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl R25 kullanan biri olarak R25 diyorum. Bütçe varsa abs li version öneririm. Kawasaki servis açısından daha az bölgelerde var ve parça bakımından pahalı. Örnek vermek gerekirse her iki modelin grenaj takımı karşılaştırabilirsiniz.

    Şuan MT-07 kullanıyorum.

    Ek olarak: Motoru kışın almanızı öneririm, yazda sezon açılınca fiyatlarda uçuyor.Ayrıca 2019'da doviz durumu muallakta olduğu için ister istemez sıfır ve ikinci el piyasasını etkiliyor.
    Kawasaki servis Trabzon da var o konuda sıkıntı yok. Kışın alacağım nasip olursa yazın kullanacağım biraz yatacak yani parça pahalı olma durumu sıkıntılı işte



    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, motosiklet kullanıcısı olarak yazıyorum umarım dikkate alırsın hocam.
    Tecrüben yok ve direk olarak tecrübesizlere hiç uymayacak iki cihazdan bahsediyorsun. Sen ne kadar hız tutkunu olmadığını söylesende motosiklet farklı bir hissiyattadır.
    Ek olarak racing motosikletlerin manevra kabiliyetleri kullanmış olduğun diğer naked, chopper vb. motorlarada benzemez. Sana tavsiyem 100/125CC motorlar üzerinde öncelikle acemiliğini atmandır.
    Sen ne kadar hız tutkunu değilim desende o aletlerle hız tutkunu haline ister istemez dönüşeceksin. Bende ilk kullandığımda hız yapmam, onu yapmam, bunu yapmam diyerek almıştım.

    Dikkate alırsın inşallah.
    Ek olarak her iki cihaz arasında bir seçim yapıyor olsaydım tabii ki kawasaki.
    Ancak Kawasaki'nin 250CC'lik motoru yerine eğer alabiliyorsan Kawasaki300 almanı tavsiye ederim.
    Bahsettiğin cihazların hepsini kullandım.
    Tecrübem az ama bir yıl kadar kullandım manevra konusunda haklısınız ikisini de kullanmadım öyle söylüyorlar.
    Hız konusunda gerçekten öyleyim 70 80 yapınca elim ayağım titriyor
  • 13-11-2018, 13:03:33
    #11
    Kurumsal Üye
    Yaklaşık 20 küsür yıldır motosiklet kullanıyorum 1000'lik makineye kadar kullandım. Öncelikle yarış vs gibi tutkum hobim yok diye bir durum olmaz. Motosikletin sesinin insana verdiği haz her daim insanı daha ileriye iter. O nedenle ben sakin kullanırım yarışmam sakın demeyin.
    Şimdi tecrübeniz olarak 2 durumuda göz önünde bulunduruyorum.
    1 - Ninja 250 r25 e göre çok daha küçük ebadlı ve az güçlü bir motosiklet.
    2- R25 tecrübesi olmayan birisi için ölüm makinesi ve eski 2016 versiyonlarında yağ pompası yüzünden 3 defa çağrıldı.
    3- İkisininde parçaları hayvan gibi pahalı .
    250 cc sınıfında en hızlı motosiklet r25 ve hyosung gt 250 r'dir.
    Senin yerinde olsam parçaları diğerlerine nazaran daha ucuz 2014 üzeri cbr 250r düşünürdüm.
    Hatta bana kalsaki motosiklette olmazsa olmaz ÅŸey ABS . ABS'siz motosiklet almam.
    Pulsar RS 200 tavsiye ederim size. Ayrıca kaliteli ekipmanlar. Tekeriniz düz bassın.
  • 13-11-2018, 13:09:10
    #12
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 20 küsür yıldır motosiklet kullanıyorum 1000'lik makineye kadar kullandım. Öncelikle yarış vs gibi tutkum hobim yok diye bir durum olmaz. Motosikletin sesinin insana verdiği haz her daim insanı daha ileriye iter. O nedenle ben sakin kullanırım yarışmam sakın demeyin.
    Şimdi tecrübeniz olarak 2 durumuda göz önünde bulunduruyorum.
    1 - Ninja 250 r25 e göre çok daha küçük ebadlı ve az güçlü bir motosiklet.
    2- R25 tecrübesi olmayan birisi için ölüm makinesi ve eski 2016 versiyonlarında yağ pompası yüzünden 3 defa çağrıldı.
    3- İkisininde parçaları hayvan gibi pahalı .
    250 cc sınıfında en hızlı motosiklet r25 ve hyosung gt 250 r'dir.
    Senin yerinde olsam parçaları diğerlerine nazaran daha ucuz 2014 üzeri cbr 250r düşünürdüm.
    Hatta bana kalsaki motosiklette olmazsa olmaz ÅŸey ABS . ABS'siz motosiklet almam.
    Pulsar RS 200 tavsiye ederim size. Ayrıca kaliteli ekipmanlar. Tekeriniz düz bassın.
    Yani benim durumumdaki biri için ninja250r daha mantıklı doğru mu?
    R25 daha sakat tecrübeme göre.
    Ve 2013 2014 düşünüyorum şimdilik.
  • 13-11-2018, 13:11:50
    #13
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kawasaki servis Trabzon da var o konuda sıkıntı yok. Kışın alacağım nasip olursa yazın kullanacağım biraz yatacak yani parça pahalı olma durumu sıkıntılı işte




    Tecrübem az ama bir yıl kadar kullandım manevra konusunda haklısınız ikisini de kullanmadım öyle söylüyorlar.
    Hız konusunda gerçekten öyleyim 70 80 yapınca elim ayağım titriyor
    Bahsettiğiniz o durum zamanla gidiyor. Yani daha önceki kullandığınız motorlarda ki titreşim yaşanmaları, ulaşabileceği en yüksek hız vs. hepsi değişkenlik gösterecek bu aletlerde.
    Bunlar daha konforlu, titreşim yok, sesi insanı okşayan cinsten
  • 13-11-2018, 13:12:13
    #14
    Kurumsal Üye
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani benim durumumdaki biri için ninja250r daha mantıklı doğru mu?
    R25 daha sakat tecrübeme göre.
    Ve 2013 2014 düşünüyorum şimdilik.
    Kesinlikle Pulsar RS200 veya CBR 250r bakın piyasası cbr'in çok iyidir ninjadan iyi kaçar ve çok az yakar. Ninja felan almayın derim.
  • 13-11-2018, 13:31:33
    #15
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaÅŸlar
    Bu iki motosiklet arasında kaldım. Kullananlar veya bilgisi olanlar seçim konusunda yardımcı olabilir misiniz

    Fazla motor tecrübem yok, 150lik kullandım bir süre ama yarış VS tutkum yok.
    Bunları göz önünde bulundurularak cevap verirseniz sevinirim
    12 yıllık motor kullanıcısı olarak şu kaanatteyim
    Kawasakinin en az 600lük modelleri kullanılmalı. Bu cc den az olan motorlarında çok keyif almadım ben. Eğer dediğiniz iki model arasından seçim yapacak olsaydım yamahayı seçerdim. Ama cc büyütürüm dersen kawasaki seçerdim yamahanın küçük modellerindedeki verdiği supersport hissi Kawasakinin küçük modellerinde verdiği histen daha iyi diye düşünüyorum
    Allah kazasiz belasız binmek nasip etsin Tekerin düz bassın hocam
  • 13-11-2018, 13:36:06
    #16
    70 80 km de elin ayağın titriyorsa r25den uzak dur. Elinin altında o kadar güç varken mutlaka kullanırsın. Ayrıca yamaha ve kawanın parça ve servisleri inanılmaz pahalı. Yerinde olsam absli olan rs200 alırdım.
  • 13-11-2018, 17:20:54
    #17
    pulsar falan alınmaz ehliyet sınavında kullandım sanki motor seni değilde sen onu taşıyormuş gibisin üstünde tavsiyem cbr 250 yada r25 olur illa racing tarzı istiyorum dersen ben mt25 kullanıyorum r25 ile aynı motor bloğuna sahip, r25/mt25 benzini içer 250 cclere göre çift silindir olduğu için titreşim çok yok sadece 2.viteste 5-6 devirlerde biraz titreşim var
  • 13-11-2018, 17:48:07
    #18
    Servis konusundan ötürü Yamaha.