Selamlar arkadaşlar
Bu iki motosiklet arasında kaldım. Kullananlar veya bilgisi olanlar seçim konusunda yardımcı olabilir misiniz
Fazla motor tecrübem yok, 150lik kullandım bir süre ama yarış VS tutkum yok.
Bunları göz önünde bulundurularak cevap verirseniz sevinirim
12 yıllık motor kullanıcısı olarak şu kaanatteyim
Kawasakinin en az 600lük modelleri kullanılmalı. Bu cc den az olan motorlarında çok keyif almadım ben. Eğer dediğiniz iki model arasından seçim yapacak olsaydım yamahayı seçerdim. Ama cc büyütürüm dersen kawasaki seçerdim

yamahanın küçük modellerindedeki verdiği supersport hissi Kawasakinin küçük modellerinde verdiği histen daha iyi diye düşünüyorum
Allah kazasiz belasız binmek nasip etsin

Tekerin düz bassın hocam