• 13-11-2018, 12:30:55
    #1
    Selamlar arkadaÅŸlar
    Bu iki motosiklet arasında kaldım. Kullananlar veya bilgisi olanlar seçim konusunda yardımcı olabilir misiniz

    Fazla motor tecrübem yok, 150lik kullandım bir süre ama yarış VS tutkum yok.
    Bunları göz önünde bulundurularak cevap verirseniz sevinirim

    Beyler yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Eski konumu yeniden gördüm şu anda aldığım motosiklet Benelli TNT 25 )
  • 13-11-2018, 12:33:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba;
    Motorsikletler hakkında bir bilgim yok ancak , kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
  • 13-11-2018, 12:37:01
    #3
    iyibirhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Motorsikletler hakkında bir bilgim yok ancak , kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
    Çok teşekkür ederim. Ayrıca şimdi almıyorum önümüzdeki yaz için. Şu an alsam da kullanmam Trabzon soğuk yatırcaz alsam da.
  • 13-11-2018, 12:37:22
    #4
    Selamlar, R25 derim hocam ben kısa bir süre binmek nasip oldu.
  • 13-11-2018, 12:44:30
    #5
    ErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, R25 derim hocam ben kısa bir süre binmek nasip oldu.
    Peki r25 de sizi cezbeden neydi yani kawasaki den uzaklaştıran
  • 13-11-2018, 12:46:16
    #6
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki r25 de sizi cezbeden neydi yani kawasaki den uzaklaştıran
    R25 in torku güzel hocam, hızlanmasını ben çok beğendim şahsen Honda CBR vardı bende kısa bir süre bindim ama çok memnun kaldım.
    Kawasakiye hiç binmediğim için herhangi bir yorum yapamayacağım.
  • 13-11-2018, 12:46:42
    #7
    2 yıl R25 kullanan biri olarak R25 diyorum. Bütçe varsa abs li version öneririm. Kawasaki servis açısından daha az bölgelerde var ve parça bakımından pahalı. Örnek vermek gerekirse her iki modelin grenaj takımı karşılaştırabilirsiniz.

    Şuan MT-07 kullanıyorum.

    Ek olarak: Motoru kışın almanızı öneririm, yazda sezon açılınca fiyatlarda uçuyor.Ayrıca 2019'da doviz durumu muallakta olduğu için ister istemez sıfır ve ikinci el piyasasını etkiliyor.
  • 13-11-2018, 12:53:43
    #8
    Hocam her ikiside güzel. Her ikisininde yakıt ve diğer özelliklerini de göz önünde bulundurarak karar vermeniz daha iyi olacaktır.
    Şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bel vermesin inşallah.
  • 13-11-2018, 12:54:23
    #9
    Merhaba, motosiklet kullanıcısı olarak yazıyorum umarım dikkate alırsın hocam.
    Tecrüben yok ve direk olarak tecrübesizlere hiç uymayacak iki cihazdan bahsediyorsun. Sen ne kadar hız tutkunu olmadığını söylesende motosiklet farklı bir hissiyattadır.
    Ek olarak racing motosikletlerin manevra kabiliyetleri kullanmış olduğun diğer naked, chopper vb. motorlarada benzemez. Sana tavsiyem 100/125CC motorlar üzerinde öncelikle acemiliğini atmandır.
    Sen ne kadar hız tutkunu değilim desende o aletlerle hız tutkunu haline ister istemez dönüşeceksin. Bende ilk kullandığımda hız yapmam, onu yapmam, bunu yapmam diyerek almıştım.

    Dikkate alırsın inşallah.
    Ek olarak her iki cihaz arasında bir seçim yapıyor olsaydım tabii ki kawasaki.
    Ancak Kawasaki'nin 250CC'lik motoru yerine eğer alabiliyorsan Kawasaki300 almanı tavsiye ederim.
    Bahsettiğin cihazların hepsini kullandım.