2 yıl R25 kullanan biri olarak R25 diyorum. Bütçe varsa abs li version öneririm. Kawasaki servis açısından daha az bölgelerde var ve parça bakımından pahalı. Örnek vermek gerekirse her iki modelin grenaj takımı karşılaştırabilirsiniz.
Şuan MT-07 kullanıyorum.
Ek olarak: Motoru kışın almanızı öneririm, yazda sezon açılınca fiyatlarda uçuyor.Ayrıca 2019'da doviz durumu muallakta olduğu için ister istemez sıfır ve ikinci el piyasasını etkiliyor.