Merhaba, motosiklet kullanıcısı olarak yazıyorum umarım dikkate alırsın hocam.
Tecrüben yok ve direk olarak tecrübesizlere hiç uymayacak iki cihazdan bahsediyorsun. Sen ne kadar hız tutkunu olmadığını söylesende motosiklet farklı bir hissiyattadır.
Ek olarak racing motosikletlerin manevra kabiliyetleri kullanmış olduğun diğer naked, chopper vb. motorlarada benzemez. Sana tavsiyem 100/125CC motorlar üzerinde öncelikle acemiliğini atmandır.
Sen ne kadar hız tutkunu değilim desende o aletlerle hız tutkunu haline ister istemez dönüşeceksin. Bende ilk kullandığımda hız yapmam, onu yapmam, bunu yapmam diyerek almıştım.

Dikkate alırsın inşallah.
Ek olarak her iki cihaz arasında bir seçim yapıyor olsaydım tabii ki kawasaki.
Ancak Kawasaki'nin 250CC'lik motoru yerine eğer alabiliyorsan Kawasaki300 almanı tavsiye ederim.
Bahsettiğin cihazların hepsini kullandım.