• 14-11-2018, 02:53:55
    #37
    @Meraboy; geçen senede şöyle bi imza olayı vardı o kadar imzaladık ve imzalattık hala bir sonuç yok..
    https://www.change.org/p/sar%C4%B1-b...tsZ40492UgqiJs
  • 14-11-2018, 02:58:14
    #38
    Hermaphros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Meraboy; geçen senede şöyle bi imza olayı vardı o kadar imzaladık ve imzalattık hala bir sonuç yok..
    https://www.change.org/p/sar%C4%B1-b...tsZ40492UgqiJs
    Çok sayıda imza kampanyası oluşturuldu ama nafile, kesin bir çözüme ulaşılamadı. Bu kampanyanın görseli harika, refüjlerin alt tarafını kapatsalar en azından o bile yeter. Mübarek jilet gibi korkudan otoyolda viraj almaya korkuyorum aklıma hep o görüntüler geliyor. Umarım bu konuda bir çözüm getirirler çünkü motosiklet ölümlerinin büyük bir kısmı hep bu bariyerler yüzünden oluyor.
  • 15-11-2018, 20:45:28
    #39
    Aktif olarak motosiklet kullanan biri olarak yazıyorum, yarış tutkum yok demişsin Honda Cb 250r'a bakmanı tavsiye ederim.

    Honda her zaman diğer markalardan iyidir Türkiye'de, servis ağı parça kalitesi hepsinden iyidir tecrübeyle sabittir bu, Kawasaki alsan küçük bir bakımda dahi büyük paralar ödersin, Yamaha servisi daha uygundur Kawasakiye oranla.
    R25 evet iyi gider ama iyi de yakar, çift silindir vs. Honda Cb 250r bu iki modelden de az yakar, tavsiye olunur bir bak derim.
  • 15-11-2018, 22:22:17
    #40
    düşük cc için yamaha bence tercih edin. bende xmax400 kullanıyorum, yamaha ve honda işini görür.


    tavsiyem ne motor alırsan al ama ekipmana en az 5 bin ayır.
  • 02-08-2020, 04:26:16
    #41
    Beyler yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Eski konumu yeniden gördüm şu anda aldığım motosiklet Benelli TNT 25 )