Çok sayıda imza kampanyası oluşturuldu ama nafile, kesin bir çözüme ulaşılamadı. Bu kampanyanın görseli harika, refüjlerin alt tarafını kapatsalar en azından o bile yeter. Mübarek jilet gibi korkudan otoyolda viraj almaya korkuyorum aklıma hep o görüntüler geliyor. Umarım bu konuda bir çözüm getirirler çünkü motosiklet ölümlerinin büyük bir kısmı hep bu bariyerler yüzünden oluyor.