Hermaphros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Meraboy; geçen senede şöyle bi imza olayı vardı o kadar imzaladık ve imzalattık hala bir sonuç yok..
https://www.change.org/p/sar%C4%B1-b...tsZ40492UgqiJs
Çok sayıda imza kampanyası oluşturuldu ama nafile, kesin bir çözüme ulaşılamadı. Bu kampanyanın görseli harika, refüjlerin alt tarafını kapatsalar en azından o bile yeter. Mübarek jilet gibi korkudan otoyolda viraj almaya korkuyorum aklıma hep o görüntüler geliyor. Umarım bu konuda bir çözüm getirirler çünkü motosiklet ölümlerinin büyük bir kısmı hep bu bariyerler yüzünden oluyor.