Kawasaki ninja250r vs yamaha r25
40
●986
- 13-11-2018, 17:50:13KW 300 alamıyorsan hocam kesinlikle R25 almanı tavsiye ederim. Bende yamaha R25 almayı planlıyorum çünkü
- 13-11-2018, 17:59:05Üyeliği durdurulduR25 tasarımı daha güzel gorunuyor. Baya uygunmuş bu arada fiyatlar. Ülkede herseyın fıyatı artmıs ama motorların pek artmamıs sanırım
Maddi durumu iyileştirdiğim zaman ben de bir tane racing almak istiyorum arabanın yanına.
- 13-11-2018, 17:59:07Üyeliği durdurulduikiside değil hocam pulsar 200 ns yada rs öneririm.Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2018, 18:24:00Dikkatli ve bilinçi bir kullanıcısıysan öyle gaza gelmem diyorsan abs li r25 derim şu üstteki yorumlarda ki tüm motorlardan daha sağlam bir motor. Motor dediğin biraz sağlam olacak sen 150 cc diyenlere bakma hocam inan motordan soğursun eğer racing düşünüyorsan... Elinin altınta güçlü bir motor olursa bilinçi kullanmayı daha erken öğrenirsin.
- 13-11-2018, 18:55:38Bahsettiğin iki motoruda kullandım. İlla ikisi arasında seçim yapmak istiyorsan Kawasaki derim. Evet R25 daha torklu fakat Türkiye'de yaşıyoruz, öyle ahım şahım hız yapabileceğin bir yer olmayacak. Ayrıca oturuş pozisyonu vs. gibi konularda da Kawasaki daha iyi bir seçim olacaktır.
- 13-11-2018, 19:01:07ahh o r25ler 1-2 sene önce 14-15 bin liraydı şimdi yanlarına yaklaşılmıyor. Hele rs200 8 bin liraydı. Ek vergiler ve döviz sebebiyle son durum gördüğünüz gibi yoksa motorlar çok daha ucuzdu.Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maddi durumu iyileştirdiğim zaman ben de bir tane racing almak istiyorum arabanın yanına.